Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
heb je al eens geprobeerd om de jumpers van je DVD en Brander te verplaatsen?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Verwijderd
Maak je IDE kanaal 1: Primary je schijf en Secondary je DVD en dan op IDE kanaal 2: je brander op primary
Effe kabels goed verwisselen en jumpertjes op de apparaten omzetten..
Harddisk kabel is ATA100 dus die kun je niet aan DVD of brander aansluiten...Op vrijdag 05 oktober 2001 18:23 schreef P.C.Simonis het volgende:
Maak je IDE kanaal 1: Primary je schijf en Secondary je DVD en dan op IDE kanaal 2: je brander op primary
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Dan sluit je de HD op je ata100 controller aan master en de brander en dvd op de andere idecontroller en maak je de dvd master en de brander slave. Gewoon effe van alles proberen.
Verwijderd
Als het enige probleem is dat I: en J: onder Windows in jouw ogen "verkeerd-om" zitten dan kun je ook een vast stationsnaam "reserveren" bij Apparaatbeheer, Eigenschappen, Instellingen van de CD/CDRW/DVD. Zelf vind ik R: van Reader en W: van Writer wel handig
Bedankt, dat was hetOp vrijdag 05 oktober 2001 18:23 schreef Griffin2k het volgende:
heb je al eens geprobeerd om de jumpers van je DVD en Brander te verplaatsen?
Stomme lui van xenon dat ze dat niet meteen goed doen!
maar misschien willen jullie ook eens kijken naar mijn andere (veel belangrijkere probleem)...
Is hier te vinden...
Thnxalot!
Is hier te vinden...
Thnxalot!
Verwijderd
ata100 kabel kan ook icm een hd/dvd voor zover ik weet. (alleen de snelheid vh langzaamste apparaat aan de kabel wordt aangehouden???)
Pagina: 1