volgens mij is er maar 1 m35 en geen m35i.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
Geen voorzover ik weet, je kan met alletwee wappen enzo, en op de m35i staat geen i op de foon zelf.
Eingelijk nogal vaagjes, maar ik zou het ook niet weten.
In mijn handleinding staat op de voorkant m35i en ook m35
dus het is wel zo , misschien heet ie in verschillende landen anders?
Maar voorzover ik weet is er geen verschil en is het 1 foon.
Eingelijk nogal vaagjes, maar ik zou het ook niet weten.
In mijn handleinding staat op de voorkant m35i en ook m35
dus het is wel zo , misschien heet ie in verschillende landen anders?
Maar voorzover ik weet is er geen verschil en is het 1 foon.
Verwijderd
i staat voor Internet.
In de M35 zal wel geen internet zitten. En zo wel, maybe mag het in sommige landen niet onder die noemen. Kheb het ook met me S35i. Staat ook alleen S35 op
In de M35 zal wel geen internet zitten. En zo wel, maybe mag het in sommige landen niet onder die noemen. Kheb het ook met me S35i. Staat ook alleen S35 op
het heeft idd met wap te maken in sommige landen zit er dus geen wap op de m35 s35 enz enz ...
in nederland maakt het niet uit hier hebben ze allemaal wap..
in nederland maakt het niet uit hier hebben ze allemaal wap..
Imperfectionist.
Verwijderd
i staat ook nog voor andere functies 
kweet niet precies welke staat wel ergens in t boekje.. vink oninteressant
kweet niet precies welke staat wel ergens in t boekje.. vink oninteressant
Verwijderd
In't boekje staat precies aangegeven wat niet voor de M35 geld, maar wel voor de M35I, dussss
Heb ff m'n handleiding erbij gepakt, deze dingen zitten wel op de M35i, niet op de gewone M35
- Internet
- Business Card
Dat us eigenlijk alles wat ik kon vinden.
Overigens ben ik nog nergens een gewone *35 tegengekomen, alleen nog *35i telefoontjes, ook al staat het er niet op.
- Internet
- Business Card
Overigens ben ik nog nergens een gewone *35 tegengekomen, alleen nog *35i telefoontjes, ook al staat het er niet op.
op mijn telefoon staat S35 en heeft ook deze functiesOp zaterdag 06 oktober 2001 11:32 schreef Maranello het volgende:
Heb ff m'n handleiding erbij gepakt, deze dingen zitten wel op de M35i, niet op de gewone M35
- Internet
- Business Card
Ja, ok, de S35 is toch wezenlijk anders dan de C/M35, deze 2 zijn namelijk qua functies gelijk, de S35 is zowieso uitgebreider.Op vrijdag 12 oktober 2001 16:50 schreef Chaser2600 het volgende:
[..]
op mijn telefoon staat S35 en heeft ook deze functies
Staat de i niet voor: infrarood?????????
haha neeOp zaterdag 13 oktober 2001 12:58 schreef Blacksoul het volgende:
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Nee joh. i = Internet! Mijn M35i heeft geen infrarood poort en de C35i heeft die ook niet maar die hebben wel WAP (internet) en dat hebben de M35 en C35 niet.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:58 schreef Blacksoul het volgende:
Hmz, Siemens die ik hier heb staat M35 op (geen i dus) en kan er mee Wappen....maar volgens de handleiding kun je alleen Wappen met de M35i.....maar met M35 kan het ook.
*zucht*....ben ook nog niet echt wakker.
*zucht*....ben ook nog niet echt wakker.
Balen dat er geen Infrarood op zit.
Wel bedankt voor die info trouwens. Kan daar bij siemens niets over vinden. Schijnt wel dat je de telefoon als modem kunt gebruiken. Koppeling met de PC vind dan waarschijnlijk plaats via die nieuwe datakabel.
Iemand ervaring daarme ??
Wel bedankt voor die info trouwens. Kan daar bij siemens niets over vinden. Schijnt wel dat je de telefoon als modem kunt gebruiken. Koppeling met de PC vind dan waarschijnlijk plaats via die nieuwe datakabel.
Iemand ervaring daarme ??
De modellen met een i zijn iets nieuwer dan de modellen zonder i. Siemens brengt een model uit, en als er na een tijdje een "verbetering" komt krijgt het toestel i mee, zoals je nu ook ziet met de sl45 en de sl45i.
Pagina: 1