ik wil een amd duron 900 mhz kopen die ken ik toch ook overklokken maar tot hoever dan? en hoe maare nog wat wat is nou presies het verschil ertussen met een p3 is een amd slechter of trager of ja een amd is toch ook snel?
Plz,.. formuleer je vraag ff goed.
En UTFS plz..
En UTFS plz..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dit is echt niet te begrijpen hoor..
Maargoed.. Poging:
Hoever je je proc kunt overclocken weet niemand.. Dat is namelijk bij ieder exemplaar anders..
En het verschill tussen een AMD en een Intel?? Hmm.. Kijk hier eerst eens wat rond, lees die mooie faq's eens, en neem eens een kijkje op www.tweakers.net.. Dan moet je er wel uitkomen hoop ik..
Maargoed.. Poging:
Hoever je je proc kunt overclocken weet niemand.. Dat is namelijk bij ieder exemplaar anders..
En het verschill tussen een AMD en een Intel?? Hmm.. Kijk hier eerst eens wat rond, lees die mooie faq's eens, en neem eens een kijkje op www.tweakers.net.. Dan moet je er wel uitkomen hoop ik..
Verwijderd
Die doet het nietOp vrijdag 05 oktober 2001 17:32 schreef DEM0N het volgende:
Plz,.. formuleer je vraag ff goed.
En UTFS plz..
Maar tot hoever je CPU kan overclocken hangt ook af van je MoBo.
Ja, en nu een keer IETS duidelijker graag 
En voor zover ik kan begrijpen wat je bedoelt: Gebruik de Search op tweakers.net en GoT eens.
En voor zover ik kan begrijpen wat je bedoelt: Gebruik de Search op tweakers.net en GoT eens.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()