Toon posts:

*.chk bestanden van scandisk

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg je de data die hierin zit weer terug op de juiste plek?
ik was wat aan het downloaden en heb nu 3 besatnden van 500 mb in die *.chk dingen zitten en anders moet ik weer helemaal opnieuw :(

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 16:10
als je hem renamed naar het bestand wat het oorspronkelijk was. Werkt het dan niet ?

Verwijderd

Topicstarter
die kazaaaaaaa namen zijn vrij apart

en trouwens: nee

wat moet je met die chk bestanden eigenlijk doen??????

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:26 schreef clvy82 het volgende:
wat moet je met die chk bestanden eigenlijk doen??????
weggooien :P

Verwijderd

Topicstarter
echt weer zo'n fijne windows functie

gvd nou heb ik dus 1,5 gb noor niks gewdonload

kutzooi

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

die chk bestanden zijn alleen handig voor als je een beschadigde harde schijf structuur hebt, en je ongeacht de kosten je gegevens terug moet hebben
(maar door scandisk uit te voeren dat al een stuk moeilijker en dus duurder gemaakt heb)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Fox da Vis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08-2025
Is er eigenlijk een manier om de instellingen die door scandisk bij het opstarten gebruikt worden te veranderen? Dat ie vb. vraagt of 'ie verloren bestandsfragmenten en zo wel mag verwijderen.... Zou graag als er echt een probleem is (nu vb. 11,5 gb aan bestanden ineens hernoemd naar .chk :( ) dat met een iets uitgebreider programma bekijken dan met scandisk.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi Fox da Vis, aangezien jouw vraag heel anders is als die van topicstarter en het topic nogal oud is, sluit ik dit topic.

Zou je met jouw vraag, en daarbij uitgebreid aangegeven wat je allemaal gezocht, gevonden en geprobeerd hebt, een nieuw topic willen openen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.