ja dat vroeg ik me ook al af.
de EYHJA is goedkoper dus ik denk niet dat ie beter is
The devil is in the details.
de prijs heeft er dus geen zak mee te maken eh, denk je dat amd zegt; axia's zijn verder te overklokken, dus we gooien voor de dezelfde snelheid lekker ff de prijs omhoog. Dat doen de winkeliers dus gewoon zelf.Op vrijdag 05 oktober 2001 17:26 schreef Marc00 het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af.
Ik denk dat ze allebei ongeveer even ver komen qua overklokken, zal misschien 50 mhz uitmaken maar dat verschilt allemaal per cpu.
>-[overclocking freaks]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik gaf dat dus als voorbeeld omdat dat toch wel een van de eerst gehypte core code was.Op vrijdag 05 oktober 2001 17:39 schreef Frenkel het volgende:
Ik bedoel niet AXIA maar het verschil tussen AYHJA en EYHJA
De EYHJA is niet goedkoper.. alleen sommige verkopers vragen extra voor een (gegarandeerde) AYHJA core vanwege die hype dus.
ff geralateerd vraagje....
uhm [suf mode aan]
ik heb een laagje silverpasta op de core waardoor ik t niet meer kan lezen, ook niet op gelet natuurlijk wat t was toen ik em dr in deed
is dat software matig uit te lezen?
en zoniet hoe clean ik de core zodat t wel te lezen is?
[/suf mode uit]
nee vast niet met terpentine
uhm [suf mode aan]
ik heb een laagje silverpasta op de core waardoor ik t niet meer kan lezen, ook niet op gelet natuurlijk wat t was toen ik em dr in deed
is dat software matig uit te lezen?
en zoniet hoe clean ik de core zodat t wel te lezen is?
[/suf mode uit]
nee vast niet met terpentine
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
ok de prijs heeft er niks mee te maken, maar is ie nou echt beter? want wat heeft het nou voor zin om een nieuwe(re) core op de markt te brengen als die slechter/even goed (overclockbaar) is
The devil is in the details.
Pagina: 1