Toon posts:

@Home actie 1 aug t/m 15 sept???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Worrik genaaid of hoe zit dat?

Heb 4 september @home kabel aangesloten gekregen.
Krijg nu de eerte factuur, maar geen woord over een introductie-korting.

Heb er achter aan gebeld; wat hoor ik? '..Nee meneer, de hele maand augustus, t/m 15 september is er geen kortings-actie geweest.'
Lijkt me stug, maar ik heb geen bewijs! :(

Wie weet nog hoe dat zit? Ik zou zweren dat er tenminste vanaf juli t/m nu altijd 1 of ander actie is geweest; of 2 maanden geen abonnementskosten, of 200,- introductie-korting. Nu is het geloof ik een gratis installatie.

Wie heeft 'bewijzen' of een factuur van augustus / begin september waarmee ik het bewijs kan leveren dat er echt wel een kortingsactie gold op 4 september?
Ik moet kunnen bewijzen dat ik recht heb op mijn korting!

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

sll

Het spijt me voor je, maar die actie van 2 maanden gratis internet liep geloof ik van mei t/m juli...

Nu loopt er inderdaad een andere actie, maar in augustus was er dus niets...

Je zou nog even kunnen kijken of jij jezelf _aangemeld_ hebt in een actieperiode. Dan geldt die korting namelijk wel (tenminste, bij mij gebeurde dat). Ik meldde mijzelf aan in de actieperiode maar werd pas aangesloten in augustus en kreeg wel korting...

Verwijderd

Topicstarter
sll,
harstikke bedankt voor de info. Ik heb me medio augustus aangemeld, dus dan heb ik wellicht pech.

Toch denk ik me te kunnen herinneren dat de actie '2 maanden geen internetkosten' opgevolgd werd door een introductie-korting van 200,- (dus voor de huidige actie).

Misschien dat nog iemand anders me duidelijkheid kan geven?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

volgens mij hebben ze ieder maand wel een korting, dan is het weer op de aansluitkosten, de volgende maand op de tarieven op zich ( zoveel maanden gratis) lijkt me toch sterk dat er in Augustus helemaal niets was...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij hebben ze ieder maand wel een korting, dan is het weer op de aansluitkosten, de volgende maand op de tarieven op zich ( zoveel maanden gratis) lijkt me toch sterk dat er in Augustus helemaal niets was...
Dat denk ik nou ook; maar wie heeft voor mij bewijs hiervan?

Bij @Home kom ik niet verder dan een welles-nietes-discussie, wat betekent dat ik gewoon moet betalen. Tenzij ik kan aantonen dat er wel een actie in augustus was!

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Augustus is vakantietijd. Dan nieuwe klanten proberen te werven met korting is niet echt zinvol, omdat ze toch op vakantie zijn. Aan de andere kant: ze hebben vrijwel altijd een of andere kortings actie lopen.

Btw: kortingsactie of niet, als je bij de aanvraag een beetje onderhandeld dan krijg je sowieso wel 200 of 150 korting. Het kost hun erg veel promotiekosten om iedere abbonee binnen te halen, dus als ze jou over de streep krijgen met die 200 korting doen ze het zo. Maar ja daar heb jij niets meer aan :(

Ze zijn net als de IB groep. Jou geld hebben ze al binnen. Dat doen ze razendsnel en precies. Terugstorten... Watte? :Z

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:19

maontje

better off Playing

Op vrijdag 05 oktober 2001 17:22 schreef pascal s het volgende:
Worrik genaaid of hoe zit dat?

Heb 4 september @home kabel aangesloten gekregen.
Krijg nu de eerte factuur, maar geen woord over een introductie-korting.

Heb er achter aan gebeld; wat hoor ik? '..Nee meneer, de hele maand augustus, t/m 15 september is er geen kortings-actie geweest.'
Lijkt me stug, maar ik heb geen bewijs! :(

Wie weet nog hoe dat zit? Ik zou zweren dat er tenminste vanaf juli t/m nu altijd 1 of ander actie is geweest; of 2 maanden geen abonnementskosten, of 200,- introductie-korting. Nu is het geloof ik een gratis installatie.

Wie heeft 'bewijzen' of een factuur van augustus / begin september waarmee ik het bewijs kan leveren dat er echt wel een kortingsactie gold op 4 september?
Ik moet kunnen bewijzen dat ik recht heb op mijn korting!
Nou nee je wordt niet genaaid.
@home had idd een actie t/m 31 juli en vanaf 15sep t/m 31 dec 2001 hebben ze ook een actie *D

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Topicstarter
maontje,

Hoe zeker weet je dat? Toevallig zelf in die periode @Home aangevraagd oid?
Kan me nl niet herinneren dat er geen actie is geweest...
Pagina: 1