Wat ik zoek is een GOED OC'baar systeem, liefst betrouwbaar, en liefst waar ik niet constant op hoef te letten. Vloeibaar stikstof enzo zit er dus niet in 
Momenteel zat ik te denken aan een AthlonXP1800+ (1500MHz internal) met dual 172watt peltier. Verder was ik aan het denken om een "zwak" peltiertje (80watt ofzo
) op mijn northbridge te zetten. Verder dan nog gewone H20 cooling op mijn RAM (geen pelt, te duur en past er niet op) maar, kan het kwaad om bijvoorbeeld bank 0 en bank 2 van de RAM te gebruiken, want ik denk dat je anders geen plaats meer hebt
Zelfde als met een gemodde videokaart, vaak kan je het dichtsbijzijnde PCIslot niet meer gebruiken...
Verder leek een peltiertje op de GPU (GF3Ti500) met H20 ramsink me ook wel leuk
Ik denk wel dat dat te doen is. Ik heb een goede deal gesloten met me pa, als me rapport goed is dan betaald hij de hardware, op de voorwaarde dat IK aan zware zelfbetaalde koeling doe...
Dus, wat is volgens jullie te ver gaan?
Momenteel zat ik te denken aan een AthlonXP1800+ (1500MHz internal) met dual 172watt peltier. Verder was ik aan het denken om een "zwak" peltiertje (80watt ofzo
Verder leek een peltiertje op de GPU (GF3Ti500) met H20 ramsink me ook wel leuk
Ik denk wel dat dat te doen is. Ik heb een goede deal gesloten met me pa, als me rapport goed is dan betaald hij de hardware, op de voorwaarde dat IK aan zware zelfbetaalde koeling doe...
Dus, wat is volgens jullie te ver gaan?