Niet op voorraad.
Vandaar dat ik er voorzichtig mee ben, er is wel een uninstallproggie voor, maar ik weet bij god niet meer welke en of dat bij alle versies werkt.
Ik las op riva3d dat 3dmark en Q3 er in snelheid op vooruit gingen en ook de netwerkcodes schijnen beter te zijn..
Ik las op riva3d dat 3dmark en Q3 er in snelheid op vooruit gingen en ook de netwerkcodes schijnen beter te zijn..
Niet op voorraad.
Verwijderd
Persoonlijk zet ik van dit soort spul geen beta's op m'n PC. Dan wacht ik wel FF tot hij final is.
Verwijderd
Ik heb het geheel stabiel draaiend op mijn PC's.
Nergens fouten in ontdekt, UT, Q3A, RogueSpear, noem maar op wat, alles is er in performance ligt op vooruit gegaan.
(Nog) nergens problemen mee gehad
Nergens fouten in ontdekt, UT, Q3A, RogueSpear, noem maar op wat, alles is er in performance ligt op vooruit gegaan.
(Nog) nergens problemen mee gehad
Hij is vet veel beter vindt ik.
In UT ziet alles er iets beter uit als je bijvoorbeeld de amplfier hebt zie je echt een vete gloed enzo om je heen .
Oook lopen er nu spellen met mijn GF2 die eerst niet liepen zoals nfs5 en SOF.
Het ma dan wel een beta zijn, maar ik vindt hem al een stuk beter als DX7.
En, JA alles loopt beter bi mij nu haal ik in 3dmark2000 7154 ipv 7035 :-) in 1024/16bit
In UT ziet alles er iets beter uit als je bijvoorbeeld de amplfier hebt zie je echt een vete gloed enzo om je heen .
Oook lopen er nu spellen met mijn GF2 die eerst niet liepen zoals nfs5 en SOF.
Het ma dan wel een beta zijn, maar ik vindt hem al een stuk beter als DX7.
En, JA alles loopt beter bi mij nu haal ik in 3dmark2000 7154 ipv 7035 :-) in 1024/16bit
Nou, zo te horen ga toch maar eens dat uninstall proggie eerst zoeken, want de reacties zijn over het algemeen toch wel goed.
Niet op voorraad.
Pagina: 1