May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
volgens mij heeft http://www.conrad.nl/ alles
zou je daar ff moeten zoeken,...
Conrad heeft ze (volgens mij) niet, alleen complete kabels, maar die zijn veel te kort...
Meer ideeen graag!
Meer ideeen graag!
ik denk dat je optische kabel niet zo kan maken.
in verband met verliezen.
moet je twee kortere stukken met een versterkertje er tussen hebben.
in verband met verliezen.
moet je twee kortere stukken met een versterkertje er tussen hebben.
PGEQRZEM
Nee hoor, die optische kabels kun je aardig lang maken. In ieder geval wel 10 meter (geluidskaart die ik heb kan geleverd worden met 10 meter optische kabels).
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Ik weet dat er complete sets bestaan met speciale mesjes, tangen en polijstspul om die kabels zelf te kunnen bouwen. Maar dat is wel heel professioneel (en duur). Ik zoek dus gewoon twee van die losse pluggen...
Die professionele mesjes, tangen en polijstspul-setjes zijn er niet voor niks. Als je zo'n plug niet precies goed aan de kabel monteert gaatie niet werken.Op zaterdag 06 oktober 2001 10:33 schreef Uitvreter het volgende:
Ik weet dat er complete sets bestaan met speciale mesjes, tangen en polijstspul om die kabels zelf te kunnen bouwen. Maar dat is wel heel professioneel (en duur). Ik zoek dus gewoon twee van die losse pluggen...
Maar als je denkt dat't je wel gaat lukken: Vraag er eens naar bij een winkel waar ze die setjes verkopen. Ik neem aan dat je daar wel meer dan 1 kabel mee kunt maken, dus zullen ze vast ook wel losse connectors hebben.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ik denk dat het met losse stekker zou moeten werken, we hebben het per slot van rekening niet over kilometers kabel, en als je ziet wat een sloot licht er uit zo'n uitgang komt... Dat lijkt me niet bijzonder kritisch.
Helaas heeft de zaak die die koffers in de catalogus heeft staan (Display Electronica) geen losse pluggen.
Iemand nog slimme ideeen?
Helaas heeft de zaak die die koffers in de catalogus heeft staan (Display Electronica) geen losse pluggen.
Iemand nog slimme ideeen?
Pagina: 1