Welk moederbord kan je het beste kopen voor een Athlon 1.4 Ghz?? Ik zit zelf te denken aan de Asus A7A-266 FSB26.
De beste performance haal je er waarschijnlijk uit met een KT266A bordje... en als je niet ff kunt wachten... neem dan een SiS 735 bordje (of zie onder
)
Verwijderd
Wacht nog ff de via kt 266a chipset komt zo uit. Gebruik de search maar daar staat genoeg info over deze chipset.
Helaas werkt de search nu ff niet...
Check [topic=284021/1/25] voor meer info over deze chipset
ik heb zelf de epox (check sig) dat is een rock stable boardje en heeft de nieuwste AMD chipset (geloof 761 of 760 ofzo... weet het niet zeker
) alleen het matige is 2 dimm sloten voor PC2100 maar ja.. boeie..
Verwijderd
Het is een verbeterde versie van de kt266. Het geheugen is hier wat sneller.
Er staan volgens mij ook al wat reviews op deze site.
Hij komt voor zover ik weet volgende week uit.
Misschien dat dit de vervanger wordt van mijn msi k7t turbo.
Er staan volgens mij ook al wat reviews op deze site.
Hij komt voor zover ik weet volgende week uit.
Misschien dat dit de vervanger wordt van mijn msi k7t turbo.
Hier vind je btw een uitgebreide review:
http://www4.tomshardware.com/mainboard/01q3/010902/index.html
http://www4.tomshardware.com/mainboard/01q3/010902/index.html
de a7a is in mijn opinie een goed bordje. het draaide bij mij in 1 keer stabiel. je hebt echter voor minder geld een sneller bordje, want het ali chipje is nou eenmaal niet zo snel.
Verwijderd
Voor Sdr zou ik de Asus A7v-133 nemen voor DDr zou ik heb 266 bordje van Msi of Asus nemen
inderdaad, de AMD 760 chipset is een erg goede keuze. Hij is ook wat sneller stabiel te krijgen (bij VIA sets soms meer gedoe met drivers en bios settings etc.).Op vrijdag 05 oktober 2001 17:11 schreef RaMMSTeiN het volgende:
ik heb zelf de epox (check sig) dat is een rock stable boardje en heeft de nieuwste AMD chipset (geloof 761 of 760 ofzo... weet het niet zeker) alleen het matige is 2 dimm sloten voor PC2100 maar ja.. boeie..
Heb een Asus A7M266 hier, en die twee DDR sloten? Ach, stop er meteen een 512MB DIMM in. Dan kun je later als je wilt uitbreiden er zo nog een van 512MB instoppen... ik zie het probleem van die 2 sockets niet echt
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Deze search wel!Op vrijdag 05 oktober 2001 17:07 schreef Inferno het volgende:
Helaas werkt de search nu ff niet...
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Pagina: 1