Toon posts:

Aanpassing Topic Naam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn dat mijn topic " Topic Bar Versie 1.0 " in software algemeen wordt hernoemd naar :

"Topic Parser v2.1"

ALvast bedankt ...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit moet je doen in Stoute Usertjes

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt dan kan deze dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog even een vraag doe ik iets fout of komen topics die je plaatst in Stoute Usertjes niet naar boven want als ik een topic post dan staat ie er niet tussen :?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
done :P

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:09 schreef 0101-Run het volgende:
Toch nog even een vraag doe ik iets fout of komen topics die je plaatst in Stoute Usertjes niet naar boven want als ik een topic post dan staat ie er niet tussen :?
Dat is idd erg vreemd, normaal gesproken moet je topic bovenaan komen te staan in [SU] (Stoute Usertjes)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net even ook mijn eerste topic wijzigigen omdat het oude programma topic bar niet meer wordt verder gebouwd maar dat is nu Topic Parser geworden.

Maar ik mag het bericht niet meer veranderen omdat het 24 uur geleden is is dit echt definitief of zou ik het voor een keer mogen editen zodat de mensen niet een oude versie krijgen ???

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zeg maar wat er moet komen staan, dan edit ik het wel voor je :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks Buzzman dan zou ik graag het onderstaande erin willen hebben.

Topic Parser :

Opties
Je kan de lijst sorteren door op categorie, titel, url, tijd of bron te klikken. Als je de pagina wilt bezoeken dubbelklik je op de regel en de site wordt in je default browser ingeladen

Om de vijf minuten wordt er gecontroleerd op updates !

Je kan nieuws filteren dus als je alleen hardware nieuws wilt dan kun je dit aanvinken of software en hardware etc ....

Er wordt nu ook een progressbar weergegeven zodat je kan zien hoe lang het duurt voordat er weer een update is. Er is ook de mogelijkheid om dit niet weer te geven. Je kan nu ook de legenda met de got icons uitzetten.

Dit is het voor nu ......

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalice.com/files/tpp.jpg

URL:
Topic Parser v2.1
Pagina: 1