Audi: Vorsprung durch Technik
Gaarne wat meer info??
Zijn er niet 2 partities aangemaakt, eentje voor backup ofzo.. (Compaq?)
Zijn er niet 2 partities aangemaakt, eentje voor backup ofzo.. (Compaq?)
te warm gewassen?
Nee sorry, kon ik niet laten. Maar heb je alles wel goed ge-fdisked, en geformat?
Nee sorry, kon ik niet laten. Maar heb je alles wel goed ge-fdisked, en geformat?
Flickr PSN ID= cheironnl
HD gepartitioneerd?
Misschien kijk je verkeerd, staat er dat er nog 25 GB over is aan vrije ruimte.
Heb je de verkeerde pc gekregen.
Bem je belazerd door de winkel.
HD defect.
Misschien kijk je verkeerd, staat er dat er nog 25 GB over is aan vrije ruimte.
Heb je de verkeerde pc gekregen.
Bem je belazerd door de winkel.
HD defect.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
mobo ondersteunt mischien die 40 gig niet,
maar dat lijk me sterk als het een NIEUW mobo is
maar dat lijk me sterk als het een NIEUW mobo is
2 partities,
dit waren er eerst 3
maxtor 40,9 Gb 7200rpm
Mobo is MSI K7T
zelfde als er voorheen al in zat, maar was defect en zorgde daardoor voor vastlopers
dit waren er eerst 3
maxtor 40,9 Gb 7200rpm
Mobo is MSI K7T
zelfde als er voorheen al in zat, maar was defect en zorgde daardoor voor vastlopers
Dus je had eerst 3 partities?
En nu nog maar 2?
Dan maak je toch weer een partitie aan.
Dan kan je je volledige HD ruimte weer gebruiken.
En nu nog maar 2?
Dan maak je toch weer een partitie aan.
Dan kan je je volledige HD ruimte weer gebruiken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
door een partitie aan te maken neemt de ruimte niet toe
vaag.
Je hebt hem wel geformatteerd die nieuwe partitie?
Als er ruimte op je HD onbenut is, en je maakt er een partitie van, dan moet je na het formatteren gewoon extra ruimte tot je beschikking hebben.
Je hebt hem wel geformatteerd die nieuwe partitie?
Als er ruimte op je HD onbenut is, en je maakt er een partitie van, dan moet je na het formatteren gewoon extra ruimte tot je beschikking hebben.
Je kan toch wel een HD formateren en indelen ?
Als je dat niet kan haal dan een goed boek en lees dat eens door "aanrader 1 uit voor dummies collectie"
Als je dat niet kan haal dan een goed boek en lees dat eens door "aanrader 1 uit voor dummies collectie"
Verwijderd
Heb je tijdens het aanmaken van die partitie goed opgelet of dit inderdaad 15 GB of iets minder is?Op vrijdag 05 oktober 2001 17:31 schreef Rejgun het volgende:
door een partitie aan te maken neemt de ruimte niet toe
En heb je niet toevallig een uitgebreide (extended) partitie aangemaakt en vergeten een logische partitie daar in aan te maken?
Is een probleem wat vaker voor komt bij Maxtor schijfjes...
Moet je of een jumper omzetten of je schijf is gewoon kapot...
Moet je of een jumper omzetten of je schijf is gewoon kapot...
Verwijderd
Gewoon ff in het bios gaan en de auto-detect functie voor de ide slots aanzetten. Dan kun je zien als je pc opstart welke schijven er gedecteerd worden. Het type schijf geeft 'ie dan ook weer, en op het volgende scherm ook de grootte van de schijf. Weet je tenminste of die winkel je belazert of niet.
Verwijderd
installeer Partition Magic eens.
Misschien dat je oude partitie nog niet geformatteerd is?
Of NTFS of Linux dinges is, weet ik veel, maar zoiets zou toch kunnen?
Misschien dat je oude partitie nog niet geformatteerd is?
Of NTFS of Linux dinges is, weet ik veel, maar zoiets zou toch kunnen?
verborgen bestanden misschien ?
zou kunnen !
zou kunnen !
hoewel het een nieuw mobo is, kan het misschien handig zijn om 'm alsnog effe te flashen met een nieuwere BIOS versie (als die er is dan)
Verwijderd
Het kan ook zijn dat er bestanden beschadigd zijn
FF scandisk erover heen wil ook wel helpen
(Had ik vandaag last van, was 6 gb kwijt volgens HD, terwijl alle mappen samen wel 6gb waren, na scan gaf hij alles weer goed aan)
FF scandisk erover heen wil ook wel helpen
(Had ik vandaag last van, was 6 gb kwijt volgens HD, terwijl alle mappen samen wel 6gb waren, na scan gaf hij alles weer goed aan)
ik heb het probleem ook gehad, kwam door dikke crash tijdens intall van linux, nulde laag van HD kapoet, kon nog maar 7 van de 15 GB geb4ruiken, heb mijn oom gevraagd(echte PC - freak) zegt dat het moeilijk te verhelpen is, teninste niet onder een windows omgeving, moet je echt naar linux/unix kijken, die hebben utils om op de nulde laag te kloten(nog vee linker als aoverklokken, ogeveer gelijk aan in de ruwe data van je bios klungelen)
Nee jongens !! Heb je wel FAT32 derop gedaan ipv FAT16. Daardoor kan je OS die HD van jou niet goed lezen.
dikzak
Kijk gewoon eens met Partition Magic naar de disk layout, weet je direct alles...
WTF is dat voor zever van die nulde laag? (dummies boeken gaan hier goed verkopen vlgens mij)
WTF is dat voor zever van die nulde laag? (dummies boeken gaan hier goed verkopen vlgens mij)
Blog (Linux-related)
Pagina: 1