PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
Solliciteren bij RobinVR. ff zoeken dus naar zijn mailadres en dan een briefje schrijven.
Moet je wel hard werken hoor
FAQ
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kanditaten zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
Die FAQ gaat over Gathering slimmerik
Maar het princiepe zal wel hetzelfde zijn.
Hij heeft het over T.net, niet over goT
Dat is adje/modje zijn. DaNCe2k wil nieuwsposter/meukposter zijn.Op vrijdag 05 oktober 2001 17:01 schreef Devil_2000 het volgende:
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
En moderator?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin in ieder geval; we hebben in principe genoeg mensen. Een moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Mochten er gaten vallen die de crew niet kan opvullen met goede kanditaten zal daar melding van gemaakt worden en dan is iedereen vrij om te solliciteren.
Doe dit:
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:58 schreef Mikado het volgende:
Solliciteren bij RobinVR. ff zoeken dus naar zijn mailadres en dan een briefje schrijven.
*oeps* Ben nog niet helemaal wakkerOp vrijdag 05 oktober 2001 17:02 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Die FAQ gaat over Gathering slimmerik
Maar het princiepe zal wel hetzelfde zijn.
Toch wel goed nagedacht over die vraag
Zou je dat wel willen 
En bedoel je de T-Net crew of de Forum adders en modders
* PokkeNoise dacht dat het zoiets was.
In beide gevallen wordt er een strenge sollicitatie procedure gevoerd met als belangrijkste items
• beschikbaarheid qua tijd
• inzet
• motivatie
• voldoende capabel om een emmer stront zonder zeuren over je heen te krijgen
• voor het forum kennis van hang en sluitwerk
• voldoende positief qua uitstraling en in staat om zwart als wit te verkopen
• ?
Er zal nog wel meer nodig zijn om voor die bedrijfs Mercedes of BMW in aanmerking te komen.
p.s. En slijmen helpt mischien ook wel.
En bedoel je de T-Net crew of de Forum adders en modders
* PokkeNoise dacht dat het zoiets was.
In beide gevallen wordt er een strenge sollicitatie procedure gevoerd met als belangrijkste items
• beschikbaarheid qua tijd
• inzet
• motivatie
• voldoende capabel om een emmer stront zonder zeuren over je heen te krijgen
• voor het forum kennis van hang en sluitwerk
• voldoende positief qua uitstraling en in staat om zwart als wit te verkopen
• ?
Er zal nog wel meer nodig zijn om voor die bedrijfs Mercedes of BMW in aanmerking te komen.
p.s. En slijmen helpt mischien ook wel.
? weet jij wat.
Heel Sim-Pel..ff wachten tot de mensen die nu nieuws zouden posten op Tweakers gekicked worden, omdat ze niets doen/deden
Just waiting to get kicked
Defunctus Deo Juvente
MercedesOp vrijdag 05 oktober 2001 17:08 schreef PokkeNoise het volgende:
nieuwsposten? dan ben je te laat, ze hebben net 14 nieuwsposters aangenomen. (ahum waarvan de helft volgens mij uit zijn gat ligt te peuruh) want ik zie nog steeds bijna alleen de oudere nieuwsposters posten.
ach jah, T.net Crew achter je naam is stoer he...
het blijft een vak he, dat nieuwsposten.
ach jah, T.net Crew achter je naam is stoer he...
het blijft een vak he, dat nieuwsposten.
Denk nou niet dat nieuwsposten alleen een status is. Ons aller Wouter kan namelijk via dhr. Kegel een team negers inhuren (IRC'ers welbekend) en laxe nieuwsposters keihard wegschoppen
Mijn team gekleurde medelanders kan nog veel meer dan datOp vrijdag 05 oktober 2001 17:59 schreef havana het volgende:
Denk nou niet dat nieuwsposten alleen een status is. Ons aller Wouter kan namelijk via dhr. Kegel een team negers inhuren (IRC'ers welbekend) en laxe nieuwsposters keihard wegschoppen
Begin je weer?Op vrijdag 05 oktober 2001 19:19 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Mijn team gekleurde medelanders kan nog veel meer dan dat
Je bent nogal vol van die jongens
jah, das heel dubbel jah
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1