Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Welk bootmenu? Het lilo scherm? Je gaat me toch niet vertellen dat je je eerste ervaring met linux laat vergallen door een aanvaring met lilo. 
Imho de oplossing:
booten met win9x/ME bootdisk en dan op de prompt:
fdisk /mbr
Imho de oplossing:
fdisk /mbr
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Verwijderd
Nou zo geweldig vind ik mandrake 8.0 niet.Op zaterdag 06 oktober 2001 02:03 schreef HaveBlue het volgende:
Welk bootmenu? Het lilo scherm? Je gaat me toch niet vertellen dat je je eerste ervaring met linux laat vergallen door een aanvaring met lilo.
Imho de oplossing:
fdisk /mbr
Als ze microsoft willen evenaren dan zullen ze toch nog een jaar of 10 aan de weg moeten timmeren.
En ook ondersteunt worden door meerdere hardware fabrikanten en software makers (vooral games)
En wine werkte bij mij helemaal niet
Ik heb mandrake hier liggen misschien dat ik later het nog een keer ga proberen.
Jij moet gewoon eens ff kijken waarvoor je linux gaat gebruiken; als je alleen maar windows-games wilt spelen moet je het gewoon lekker links laten liggen en al helemaal niet denken aan wine. Als je wilt surfen en email checken kun je het al volwaardig op de desktop gebruiken en als je een server of router met een kleine footprint wilt hoef je niet verder te zoeken.Op zaterdag 06 oktober 2001 02:09 schreef ureal het volgende:
[..]
Nou zo geweldig vind ik mandrake 8.0 niet.
Als ze microsoft willen evenaren dan zullen ze toch nog een jaar of 10 aan de weg moeten timmeren.
En ook ondersteunt worden door meerdere hardware fabrikanten en software makers (vooral games)
En wine werkte bij mij helemaal niet
Ik heb mandrake hier liggen misschien dat ik later het nog een keer ga proberen.
Daarnaast: als je niet met de kracht om kunt gaan, laat het dan lekker liggen maar ga niet afgeven op een product/architectuur die jij niet (helemaal naar wens) aan de praat krijgt...
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Verwijderd
Het komt waarschijnlijk omdat ik verpest ben door microsoft.Op zaterdag 06 oktober 2001 02:46 schreef HaveBlue het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens ff kijken waarvoor je linux gaat gebruiken; als je alleen maar windows-games wilt spelen moet je het gewoon lekker links laten liggen en al helemaal niet denken aan wine. Als je wilt surfen en email checken kun je het al volwaardig op de desktop gebruiken en als je een server of router met een kleine footprint wilt hoef je niet verder te zoeken.
Daarnaast: als je niet met de kracht om kunt gaan, laat het dan lekker liggen maar ga niet afgeven op een product/architectuur die jij niet (helemaal naar wens) aan de praat krijgt...
Ik heb het al sinds win 3.1 en msdos 6.0
Ik ga me er deze winter es ff inverdiepen.
I hope i can control the force
Pagina: 1