Hangt ervan af wat je wilt (welke software) en wat er al op zit. Linux installeer je zo vanaf 't netwerk, dus als 't kaartje er al in zit is dat een prima optie.
Als er geen netwerkkaart inzit is een cd-rom-speler inbouwen sowieso sneller. Ook voor de installatie van windows zou ik kiezen voor cd.
Als er geen netwerkkaart inzit is een cd-rom-speler inbouwen sowieso sneller. Ook voor de installatie van windows zou ik kiezen voor cd.
je hebt naast die p133 toch vast wel een pc mét cd rom speler
het sloomste is i.i.g.
30 diskettes naar 1,7 mb formatteren en alle *.cab
files van windows 95 er zetten en dan
copieren naar de ouwe pc
30 diskettes naar 1,7 mb formatteren en alle *.cab
files van windows 95 er zetten en dan
copieren naar de ouwe pc
Ja idd bouw gewoon ff die cdrom erin en haal hem er daarna weer uit. Bijna geen werkOp vrijdag 05 oktober 2001 16:47 schreef AMDude het volgende:
je hebt naast die p133 toch vast wel een pc mét cd rom speler
omdat het op mijn laptop wel gaat...... via de pcmcia kaart dingen installen....dacht ik.....maar goed...moet zowieso fdisken dus dan haal ik mijn writer er wel even uit (op de pc van mijn ouders...)...die moest ik zowieso nog schoonmaken...kijken of die nog te redden is...
Verwijderd
Makkelijkste manier is de HDD in partities verdelen waarbij 1 partitie ietsjepietsje groter is dat de inhoud van de cd. Je hangt de HDD in een andere computer met cd-rom en kopieert de cd naar die partitie. Dan kun je van daaruit installeren en heb je de "cd" ook blijvend "bij de hand".
Als je slim bent, zet je ook gelijk de goede (nieuwste) driver en Winzip op die partitie.
Als je slim bent, zet je ook gelijk de goede (nieuwste) driver en Winzip op die partitie.
hoe maak ik zo een netwerk bootflop?? (software staat al op de pc trouwens...ff mijn dell ernaast gezet en de ide kabel omgeprikt en de voeding.....)
Pagina: 1