Daikatana, chetas werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Daikatana loopt bij mij tijdens het laden van het 2e level steeds vast, (gepaard gaande met de bekende eax ongeldige bewerkingen, stankdumps ect.), misschien ligt het aan dat ene level dus ik dacht mbv de cheats en levelselect het probleempje te omzeilen, echter ik kom niet in de console :(
Ik heb de daikatana.exe al veranderd in daikatana +set console 1 +set cheats 1, maar dit hielp niks, heeft iemand misschien nog een ideetje of een paar save games zullen ook welkom zijn!
Heb trouwens een hercules Prophet2, met de 5.22 drivers van dat merk, verder nog een XitelStorm met 2048 drivers, die kaart wil ook wel eens lastig doen.
Andere drivers voor de Geforce losten ook niks op.

Niet op voorraad.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

...bekende eax ongeldige...
EAX » geluidskaart fout¿
Nieuwe drivers voor geluidskaart downen en als dat niet werkt, je kaartje eruit slopen en level uitspelen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Nee, volgens mij heeft het niks met EAX van de geluidskaart te maken, te meer daar ik een Vortex2 chip heb op m'n Xitel, met zitten weliswaar aureal3d drivers die ook EAX ondersteunen maar EAX-geluid heb ik uitstaan.
Ik heb deze melding vroeger vaker gehad en toen wilde een andere driver voor m'n videokaart nog wel eens helpen, maar deze keer helaas niet

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Maar die geluidkaart eruit slopen is toch wel de moeite waard om te proberen, eens ff kijken, desdoods douw ik er even ouwe videokaart in om erdoor te komen :)

Niet op voorraad.