Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Welk project ben je gaan doen?Op vrijdag 05 oktober 2001 16:30 schreef Whizzer het volgende:
Het is voor mij nog een geheel onbekend iets, maar we merken het vanzelf wel..
Nee! Dit is juist goed!In geval van: Hé, oprotten met dit soort topics...
Sorry.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Heel goed
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ik heb RC5 op prio 1 gezet... volgens www.dutchpowercows.org...
Welkom 
grr smiley, waarom wil die nou niet pff
grr smiley, waarom wil die nou niet pff
Hooooooooi voor de koe en welkom
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Wat een onthaal!!!
Mensen die beschikken over een dual celly 366, PII 333 en een PI 166 zijn natuurlijk altijd van harte welkomOp vrijdag 05 oktober 2001 19:10 schreef Whizzer het volgende:
Wat een onthaal!!!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Wij zijn ook best wel lief 
Anywayz --> van harte welkom bij het meest roelerende distributed-computing team in ons Universum.
Anywayz --> van harte welkom bij het meest roelerende distributed-computing team in ons Universum.
En het enige wat daar nog aan toe te voegen is is:.... Suc6 and may the cow be with youOp vrijdag 05 oktober 2001 19:15 schreef DSmarty het volgende:
Wij zijn ook best wel lief
Welkom 
En dat je maar veel plezier van je koetjes van hebben. Voor je het weet kan je niet meer zonder
En dat je maar veel plezier van je koetjes van hebben. Voor je het weet kan je niet meer zonder
Dat zeg jij DSmarty, wie weet zijn er wel ergens aliens die aan het werk zijn om hun seti@home wu's te crunshen, of misschien werken zij alwel aan rc5-256.Op vrijdag 05 oktober 2001 19:15 schreef DSmarty het volgende:
IIG welkom bij de club Whizzer
Verwijderd
welkom Bij DPC hehehehe,
en mag je net zo verslaaft raken als de rest van onze geweldige koeien boeren !!
Gaat heen en assimileer
en mag je net zo verslaaft raken als de rest van onze geweldige koeien boeren !!
Gaat heen en assimileer
Wel, ik ben al even bezig en m'n puters grazen zich helemaal lens, maar ik krijg geen reactie van distributed.net... Ergens gelezen dat je een geldig mail-adres op moest geven, dus dat heb ik ook gedaan... Nu al enkele malen geflushed, maar ik krijg geen enkele reactie terug...
Wat gaat hier fout o uwe koeiekenners???
Verwijderd
welk e-mail adres gebruik je?Op maandag 15 oktober 2001 14:50 schreef Whizzer het volgende:
Wel, ik ben al even bezig en m'n puters grazen zich helemaal lens, maar ik krijg geen reactie van distributed.net... Ergens gelezen dat je een geldig mail-adres op moest geven, dus dat heb ik ook gedaan... Nu al enkele malen geflushed, maar ik krijg geen enkele reactie terug...
Na wat onderzoek denk ik dat DIT jouw stats zijn ?
Inderdaad, weet je meteen wat m'n e-mail is
In bovenstaande linkje moet je ff onderaan op "please email me my password" klikken. Hierna krijg je een mailtje terug met je paswoord. Met dat paswoord en je e-mail adres kun je dan DPC joinen en evt. je instellingen op de d.net site veranderen.
[removed]
Gelukt.....
Pagina: 1