Ik heb een videobewerkingskaart nodig voor een digitale videocamera (met van die mini DV tapejes). Iig <600,- Ook is het belangrijk dat er software bij zit. Welke kaart kunnen jullie me aanraden?
--edit--
Hier stond onzin, ik las eroverheen....
--edit--
Hier stond onzin, ik las eroverheen....
--edit--
Verwijderd
Miro Studio DV CLip of Studio DV plus (heeft analoge TV-out voor naar TV of analoge video) zijn goeie DV kaarten met overzichtelijke software en kosten respectievelijk 209,- en 535,- (bij Mycom)
Succes
Bas
Succes
Bas
Verwijderd
Ik zou eens zeggen, ga eens kijken bij een dealer van Pinnacle kaarten, DC series zijn erg goed hoor ik van velen om mijn heen En is een goed degelijk merk. Neem aan dat je met FireWire aan het werk gaat?
gr.
Art
gr.
Art
Ja, via FireWire.Op vrijdag 05 oktober 2001 16:13 schreef Mcart het volgende:
Ik zou eens zeggen, ga eens kijken bij een dealer van Pinnacle kaarten, DC series zijn erg goed hoor ik van velen om mijn heen En is een goed degelijk merk. Neem aan dat je met FireWire aan het werk gaat?
gr.
Art
DC Series zijn toch voor anagole camcorders?
Wat zijn de verschillen toch de Miro Studio DV en de Miro Studio DV Plus?
Verwijderd
DV clip is opvolger Studio DV en heeft dus geen analoge TV-out! Zie mijn vorige reactie. En inderdaad sorry Miro is overgenomen door Pinnacle.
DC serie is analoog DV serie is digitaal (behalve dv500 die heeft beide, maar kost dan ook ongeveer 2000,-)
Bas
DC serie is analoog DV serie is digitaal (behalve dv500 die heeft beide, maar kost dan ook ongeveer 2000,-)
Bas
Verwijderd
ok, ik ben van plan om er zostraks eentje te kopen
wat is verschil tussen analoog en digitaal uitgang??
ik wil puur mijn videobanden op cd kunnen zetten met een redelijk kwaliteit, en mijn budget is 300 gulden..iemand snel een aanradertje voor mij??
wat is verschil tussen analoog en digitaal uitgang??
ik wil puur mijn videobanden op cd kunnen zetten met een redelijk kwaliteit, en mijn budget is 300 gulden..iemand snel een aanradertje voor mij??
Verwijderd
dan heb je niks aan een analoge uitgang, sterker nog je hebt alleen een ingang nodig en dan zet je het op CD.
Advies: Miro/Pinnacle DV clip (209,-)
Bas
Advies: Miro/Pinnacle DV clip (209,-)
Bas
Verwijderd
das snel 
ik wil toch wel mijn homevideo in kwaliteit terug bekijken, dus is het niet beter als ik eentje neem van rond de 300 gulden welke beter kwaliteit achterlaat als die wat je zonet hebt aangeraden aan mij
ik wil toch wel mijn homevideo in kwaliteit terug bekijken, dus is het niet beter als ik eentje neem van rond de 300 gulden welke beter kwaliteit achterlaat als die wat je zonet hebt aangeraden aan mij
Pagina: 1