Toon posts:

nogmaals: [Twe@KeR] clan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hhmm

iedereen die zich wil aanmelden..mail me naar (TUSSEN 9UUR SOCHTENS EN 5 UUR SMIDDAGS) de-fey@jrc.nl

NA 5 UUR SAVONDS BEN IK BEREIK BAAR OP: defey@multiweb.nl

vanavond zal ik het aanmelden op clanbase..(als niemand me voor is geweest) de eerste 5 worden trustees...en ik kijk effe of ik meerdere wararrangers kan maken (nooit meer dan 1 geprobeert)

ik zal ons op geven voor alle soorten games (als dat kan uiterraard) ik speel zelf UT DM, CTF, (geen istagrib)

omdat ik niemand zie die zich als vrijwiller aanbied wil ik het doen...maar daarom ook meerdere trustees...ik heb niet altijd tijd...

is dit een goed plan of niet..ik ben zelf nog een EIGEN naam aan het verzinnen,,die ik nu heb is te lang..dus past er geen [Twe@KeR] voor...

oja, uiteraard ben ik zelf een goeie en fanatieke speler...ik ben vergelijk baar met spelers uit /\/\ (UT clan de menomics) alleen had nooit zin een clan te joinen,

ook zou het handig zijn als sommige die met mij mee willen doen...een speel server hebben (ieder zijn wils...ut, kweek, cs..whatever)

ach ja..ik zie het wel..als je mee wilt doen laat dan ook hier effe een berichie achter...als ik teveel mailtjes krijg, pik ik een willekeurige uit, en forward ik er een zooi door...(vraag het wel eerst natuurlijk... ;) )

that's it guys!

ow, ik heb een naam gevonden!

wat dachten jullie van [Twe@KeR]-SoCreTaS ;) )

mensen, mensen, ik hoopte eigenlijk een mega clan op te zetten, maar als ik vanavond om 6 uur nog geen nieuwe aanmeldingen heb gehad, dan move ik deze forum weg! (heb al 1 geinteresseerde)

Verwijderd

Topicstarter
ligt iedereen te slapen ofzo? jemig, denk je eens wat leuks te doen, reageert er niemand, hmm ik wacht rustig af...

Verwijderd

You have got mail :)

en het is [TWe@Ker] by the way.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

De meesten die vergelijkbaar zijn met gasten uit /\/\ scheppen daar niet over op.

Ik vind het trouwens sowiezo lame om op te scheppen over hoe goed je el niet bent.

Dit is btw een mededeling in het algemeen. niet dat iemand zich aan gesproken hoeft te voelen. Mag wel, maar dat slaat dan nergens op.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
nou wil je ook meedoen of niet? ik wil liever geen rotzooi hier...dan wordt het zo onover zichtelijk van wie nou wel en wie nou niet...

ehh, ik had toch meer reacties verwacht, dit valt me tegen hoor!

Verwijderd

Ik vind het trouwens sowiezo lame om op te scheppen over hoe goed je el niet bent.

Mmmm bespeur ik daar enige jaloezie??????
Ik ben ook ongeveer net zo goed als die gasten en ik weet gewoon dat ik ook erg goed ben in UT. Ik schep daar verder niet zoveel over op, maar ik heb gewoon zelfkennis.

Ik doe trouwens niet mee met de clan, Evert, ik zit al in een goeie!

GreetZzz
[MFR]ReXomniuM

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Mmmm bespeur ik daar enige jaloezie??????
Clay hoeft niet jaloers te zijn, die schopt gewoon kont :P

Wat is nou eik het doel van dit [Twe@kers] gedoe? (dump iig die irritante hoofdletters)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Nu krijg je het probleem dat bijv iemand die slecht is in UT en een clan gaat oprichten (no offence @evert@ :)), members gaat testen, en als er veel tweakers zijn die getest worden en beter zijn heb je in no-time een gigantische clan.

Probleem nr 2 doet zich voor, bij een clanwar mensen regelen, allemaal ICQ # in je lijst en iedereen nagaan of ze wel kunnen spelen, heb je er genoeg, zeuren de anderen dat ze niet of nooit spelen :(
Een clan moet klein blijven, meer dan 10 members is teveel.

Ik zit zelf in een clan (ik zeg niet welke want dat is opscheppen :)) en we hebben 8 members, het leuke van die members is dat er niet meer dan 5 zijn die 1 verschillende mod spelen.
Ik speel zelf veel Assault en CTF, anderen weer Assault en Domination, etc etc, het is dus verdeeld.

En nog wat, de clanleader van de clan waar ik bij zit stond lange tijd in de top3 van UTWorldstats (maar omdat het een obsessie werd heeft hij ze gedisabled :))
Dan is het leuk dat je de clan mag joinen nadat je door hem getest bent en hoort dat hij je vanaf het begin dat hij je zag spelen er al bij wou hebben :)

Dat zijn leuke dingen :)

(ik heb maar gewoon in het wilde weg getypt dus als het niet klopt, niet op letten :))

Verwijderd

Wat ik dus niet snap is waarom er zoveel mensen een clan beginnen zonder eerst leden te hebben

Waarom zoek je niet een andere clan?
er zijn ZAT clans die mensen zoeken, alleen blijkbaar heeft iedereen zo'n grote ego dat ze perse clanleader moeten zijn.
(no offense)

Er is al eens een Tweakers clan opgericht en die is hopeloos mislukt, ze hadden idioot veel members, maar nooit iemand die op kwam dagen.

Als je echt zo goed bent als je zegt, kom dan eens bij ons voor een try-out
ben je alles dat je zegt dat je bent, dan kun je direct lid worden.

Wij zijn een erg actieve clan, en we zoeken nog een paar goede spelers.

op het moment spelen we in
BW DM (division 2)
BW CTF (division 2)
WP CTF (division 2)
en we staan ingeschreven voor het volgende WP DM seizoen.

Clanbase staan we momenteel op non-actief omdat we vrij druk zijn met die andere leagues, en omdat we dus mensen zoeken.

[WMD]Scimitar out.

P.S. Clay schopt kont ;)

Verwijderd

PS PS
Ik heb clay nog nooit zien spelen waar de echte bikkels UTen: INSTAGIB 4ever!!

Kom maar eens naar een =DTM= servertje, of mathias. (zal dan wel in de laate uurtjes worden, want ik heb casema dus ping laat te wensen over)

• Gert
InstaGib is dus alleen leuk als je een goeie ping hebt... Bij Mathias heb ik trouwens bijna nooit onder 200.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:19
Hee Scimitar, zijn jullie een Nederlandse Clan. IK weet misschien wel mensen die willen in een Clan. Nee ik niet want ik speel in de {G} BW divisie 1 geloof ik.
Hehe ik zou het niet eens weten, wel spelen we heel hoog en tegen de beste clans van UT.
Iedereen denkt dat Viod enzo vet is, nou er zijn veel vettere Clans zoals MC en WM AAARGHGH wat zijn die gasten aso snel.

Verwijderd

ik doe wel mee

• Clay
  • Laatst online: 18-02 12:13

Clay

cookie erbij?

Als je me zoekt, mij kan je regelmatig op een van de Gamepoint CTF servers vinden.

Toch leuk, dat zoveel mensen vinden dat ik kont schop >:) hehe.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Ow ben je zo een ctf MIETJE ;)

Speel eens een echt spel :P

Verwijderd

er zijn ZAT clans die leden zoeken
De clans die nog plaats hadden en mij vroegen voor een try out waren erg slecht. Ik kon joinen als ik een van hun versloeg.

Dat doe ik nooit. Ik join alleen maar een clanmember mij verslaat. Aangezien dat dat in een try out nog niet gebeurt is.... geen clan. Dus was dit wel een leuk ideetje.

• Animal_X
  • Laatst online: 21:33

Animal_X

Rodin

K'doe mee als we ook CS gaan spelen!!! :) :)
Zo niet wacht ik nog even voor een TF2 clan!! :) :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Gert
Mischien moeten we de naam van de topic veranderen in wie heeft er de/het grootste ego...

• Goingin
Scimitar:

Er zijn dus zat clans die leden zoeken, maar als je jezelf gaat aanbieden is het sneu, het mooiste is als je door een clan word gevraagd of je hun wil joinen.

Zo is het bij mij gebeurd tenminste, maar een maat van mij heeft zich al een paar keer aan clans aangeboden en zit nu nog steeds zonder clan :)

Je moet wel een beetje trots hebben he

Verwijderd

wat is er eigenlijk met de [GOT] clan gebeurt...opgeheven...??

hmm...zou met [TWe@KeR]hetzelfde gebeuren...

Verwijderd

Ow ben je zo een ctf MIETJE
Speel eens een echt spel
CTF is geen spel, maar een speltype, en het is nog leuk ook. nie zeikuh! ;)
Er zijn dus zat clans die leden zoeken, maar als je jezelf gaat aanbieden is het sneu, het mooiste is als je door een clan word gevraagd of je hun wil joinen.
Da's waar, maar kans dat een clan je vraagt waar je ook echt bij wil is klein. Wij hebben zelf al vaak genoeg op fora gepost dat we mensen zoeken, is het ook sneu om daarop te reageren?
wat is er eigenlijk met de [GOT] clan gebeurt...opgeheven...??
doodgebloed

P.S. Socrates, ik heb je nu op ICQ, dus speel es mee als je wilt, kunnen we zien wat je waard bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehe, was leuk!

Verwijderd

als jullie ooit CS gaan spelen als clan laat het ons dan even weten...willen best wel een potje tegen julllie spelen..

*spk*Azrael
http://spk.repulse.net

Verwijderd

En, gaat het nog door??
en hoe gaat het verder dan??

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
nee het gaat niet meer door (@evert@ says)

Verwijderd

Als je je aanmeld bij evert (zie e-mail) dan gaat het nog door ja. We moeten proberen voor elke onderdeel een selectie te krijgen dus aanmelden met die zooi!!

Als evertje niet meer wilt organiseren mail mij dan maar. Rafthor_@hotmail.com

• Raymond v/d H
  • Laatst online: 29-01 16:54
Even in het algemeen.... er is al eens eerder zoiets geprobeerd onder de naam... inderdaad Azrael.... [GoT] Dit werkte niet ivm grootte e.d. IMHO denk ik dat straks hetzelfde gaat gebeuren met [Twe@ker] (hmmz... de tag staat me ook nie aan trouwens.... tweatker 't klinkt ook nie)

Echter... het CS gedeelte heeft een doorstart gemaakt en is nog steeds actief (BTW... we hebben onlangs een zeer leuke war gespeeld tegen |BM| ... en gewonnen ...) officiele vermelding op CB is [GoT.CS] we voeren echter nog steeds de oude tag [GoT].

Maarre Azreal... als jullie echt willen warren >:) neem maar eens contact op met Kees alias [GoT]Menegroth... die is war arranger en jullie zullen vast wel wat leuks kunnen verzinnen.

Happy Fraggin'

[GoT]Morgoth

• benchMarc
  • Laatst online: 18-02 21:05
Ej Kerel! (@evert@) :)
Volgens mij zit je nu uit je nek te lullen :) Als jij net zo goed bent als die gasten uit /\/\ ben ik dan net zo goed als die kerels uit Mc zeker ;)

Verwijderd

Topicstarter
okey okey, we spelen na het voetbal nog wel een potje "kerel!" :) (die ene was namelijk de eerste sinds 2 weken swat!) maar ben weer aardig op de been met het gewone UT (ben er ook achter dat dat toch nog steeds roeleert!

hehe, en die clan gaat niet meer door hoor!!!! teweinig interesses gehad...dus....jammer..

en ik ben al gevraagd door andere clans mannen,

Verwijderd

Topicstarter
Rafthor

als jij het wilt proberen, mag je mij ook wel inschrijven hoor!

maar ik heb echt te weinig reacties gehad...en idd, kunnen we beter een andere naam verzinnen, wel iets met betrekking op GoT of Tweakers.net...

• benchMarc
  • Laatst online: 18-02 21:05
ok "Kerel!" na het voetballen doen we ff een potje... ik zorg wel dat er een servertje klaar staat :) Jij brengt het niet ver kerel! ;)

Verwijderd

Topicstarter
LoL lOl hehehehhehehehehehehe.....heheheh..is goed maneke!

You Be Death!

• Goingin
Hahahaha.......typfoutje @evert@
You Be Death!
Dat betekent (vrij vertaald):
"wees de dood" :)

Je bedoelt denk ik

YOU BE DEAD!!!!! >:)

Verwijderd

@Evert@ also known as
[WMD]SoCreTas

welkom in de WMD gozert ;)

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 11:34
Ik weet nog hoe het toen met de [GoT] clan is afgelopen... :(

Dit word toch niets.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hehe, stom type foutje, sorry! :)

Fear Me (is die wel goed???) ;)

[WMD]SoCreTaS

Verwijderd

en als je dan bij die clan zit worden er dan ook clanwars georganiseerd??

en voor welke spellen wordt die clan dan
ook voor counterstrike???

Verwijderd

Haha, ik kwam vandaag [TWe@Ker]Gert tegen, dus ze bestaan wel (net als ik)
en om te bwijzen dat ik het wel kan: Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/morkdaork/Image1.jpg
goed he :) :) :)

• Undertaker2
  • Laatst online: 28-01 07:24
Haha!

Dat haal ik 7 van de 10 keer ook, maar dan met een ping van 250!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Waarom heeft GOT.CS zich ingeschreven voor de international league?? Had toch veel beter in de nederlandse league kunnen zitten, veel makkelijker en toffer , allemaal nederlandse clans.

Mijn clan zit ook in de Nederlandse league,

TSF Rules!!
http://tsf.gamepoint.net
Pagina: 1