Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
wat voor OS gebruik je? de combinatie 1024mb ram + windows 9x/me gaat namelijk errug brak (windows 9x/me kan niet overweg met >256 mb ram...)
jah..heb nu ME eropstaan
maar hij geeft netjes aan dat ik 1024 heb.. nou ja..ik heb nog geen clean install geprobeert.. maar vanavond krijg ik XP terug.. dusz.. ff die testen..maar die had toch ook etelfde probleem als 2000??? dat met counterstrike enzo > adt ie ineens opnieuw opstart en dat sorot dingetjes..
maar hij geeft netjes aan dat ik 1024 heb.. nou ja..ik heb nog geen clean install geprobeert.. maar vanavond krijg ik XP terug.. dusz.. ff die testen..maar die had toch ook etelfde probleem als 2000??? dat met counterstrike enzo > adt ie ineens opnieuw opstart en dat sorot dingetjes..
hmm ja tuurlijk geeft ME aan dat je 1024 heb..Op vrijdag 05 oktober 2001 17:09 schreef gitaarwerk het volgende:
jah..heb nu ME eropstaan
ik draai hier win xp maar ik heb geen counterstrike problemen hoor?
mooi zo
ps.. (ik heb PROFESSIONAL DAN HE)
et lag aan de drivers
Ik had gelezen dat je de AGP drivers neit moest installeren,.. nou..ik dacht..ik probeer et ff.. en HOPLA.. daar gaan alle 3dmark's geile animaties over men beeldscherm..

tnx iedereen
et lag aan de drivers
Ik had gelezen dat je de AGP drivers neit moest installeren,.. nou..ik dacht..ik probeer et ff.. en HOPLA.. daar gaan alle 3dmark's geile animaties over men beeldscherm..
tnx iedereen
Pagina: 1