4xkingston ddr op kg7

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik heb alles nu eindelijk klaar..
hij draait wel met 1024 mb, maar als je 3d dingen gaat doen dan hangt ie.. (search kanniet gebruikt worden, search is brak)Ik heb al gelezen dat je de DRAM timing lager moet zetten, dat heb ik dus gedaan, maar hij blijft hangen, andere eggen dat je de timing handmatig moet instellen..
welke waarde moet ik hebben (staat niet in de handleiding)
alvast bedankt

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

misschien je voltage wat omhoog zetten??

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
wat voor OS gebruik je? de combinatie 1024mb ram + windows 9x/me gaat namelijk errug brak (windows 9x/me kan niet overweg met >256 mb ram...)

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
jah..heb nu ME eropstaan
maar hij geeft netjes aan dat ik 1024 heb.. nou ja..ik heb nog geen clean install geprobeert.. maar vanavond krijg ik XP terug.. dusz.. ff die testen..maar die had toch ook etelfde probleem als 2000??? dat met counterstrike enzo > adt ie ineens opnieuw opstart en dat sorot dingetjes..

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:09 schreef gitaarwerk het volgende:
jah..heb nu ME eropstaan
maar hij geeft netjes aan dat ik 1024 heb.. nou ja..ik heb nog geen clean install geprobeert.. maar vanavond krijg ik XP terug.. dusz.. ff die testen..maar die had toch ook etelfde probleem als 2000??? dat met counterstrike enzo > adt ie ineens opnieuw opstart en dat sorot dingetjes..
hmm ja tuurlijk geeft ME aan dat je 1024 heb..
ik draai hier win xp maar ik heb geen counterstrike problemen hoor?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
mooi zo :) ps.. (ik heb PROFESSIONAL DAN HE)
et lag aan de drivers
Ik had gelezen dat je de AGP drivers neit moest installeren,.. nou..ik dacht..ik probeer et ff.. en HOPLA.. daar gaan alle 3dmark's geile animaties over men beeldscherm..

:)

tnx iedereen

Pagina: 1