Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
* KNETTER2000 heeft ook een Presario (voor de ouders)en heeft er gewoon een strippie 128Mb133Mhz Dane elec in geprikt. werkt als een trein.
Compaq geeft je TOCH het antwoord op dat je Compwrak-mem moet gebruiken..
Probeer et es met een strippie mem van een andere pc als je die hebt. En de mem prijzen zijn dusdanig laag (Informatique 128Mb Dane-elec 49,- + 9.50 verzendkosten)
dat je het misschien best kan missen....
anyway, het blijft een probeeraktie...
Compaq geeft je TOCH het antwoord op dat je Compwrak-mem moet gebruiken..
Probeer et es met een strippie mem van een andere pc als je die hebt. En de mem prijzen zijn dusdanig laag (Informatique 128Mb Dane-elec 49,- + 9.50 verzendkosten)
dat je het misschien best kan missen....
anyway, het blijft een probeeraktie...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Verwijderd
Je kan het proberen en grote kans dat het ook werkt. Maar mocht het zo zijn dat er problemen ontstaan en je pc krijgt zodanig kuren dat je Compaq in moet schakelen, dan trekt Compaq de garantievoorwaarden terug omdat je het systeem hebt voorzien van niet compaq gecertificeerde producten. Staat ook in de kleine lettertjes.
Verwijderd
ik weet nou niet of het bij het goeide dialoogje komt te staan, maar ik wou even zeggen dat ik zelf ook een compaq heb en nog een paar andere, nu wou ik Max payne gaan draaien op die compaq, maar daar zat te weinig mem in.
dus ik dacht haal ik mijn 128 mb uit mijn andere.
dat ging dus mooi niet, compaq herkend hem niet, en ziet em niet eens, alleen die nieuwste genaratie's compaq's zou het wel goed moeten gaan
Rammstein.
dus ik dacht haal ik mijn 128 mb uit mijn andere.
dat ging dus mooi niet, compaq herkend hem niet, en ziet em niet eens, alleen die nieuwste genaratie's compaq's zou het wel goed moeten gaan
Rammstein.
ik heb compaq effe gebeld en die zegen dat het wel kan ,
alleen is het beter dat je een merk neem
alleen is het beter dat je een merk neem
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein