"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Kwam namelijk bij Delphi uit via webhosters.nl, maar helemaal over die beoordeling heen gekeken.
[excuusmode]
Waarschijnlijk omdat er veel zijn die nog geen beoordeling hebben....
[/excuusmode]
Maar dit klinkt al goed!
Iemand anders nog iets op aan te merken?
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Of is het alleen een domein?
want ...Op vrijdag 05 oktober 2001 19:26 schreef sharpe het volgende:
ik heb er absoluut geen goede ervaringen mee, en zou ze zeker ook aan niemand aanraden
Heb iig geen vergelijkbaar pakket gezien...
Verwijderd
hou sowieso in de gaten dat goedkoop vaak duurkoop is, dus om puur op de prijzen te vergelijken is niet echt slim...Op zaterdag 06 oktober 2001 08:11 schreef DarkHelmet het volgende:
StephanL> Heb net bij Protagonist gekeken, maar die zijn toch echt duurder, en die bieden heel wat anders als DWH....
Verwijderd
Onze redirect services (info op http://www.dwh.nl/redirect.php zijn inderdaad niet duur en je hoeft niet bang te zijn voor de kwaliteit. Onze uptime ligt heel hoog!
Via de Control Center kan je trouwens alles zelf aanpassen, zoals de verwijzing, email adressen, etc!
maar voor hosting per maand scheelt het echt veelOp zaterdag 06 oktober 2001 08:11 schreef DarkHelmet het volgende:
StephanL> Heb net bij Protagonist gekeken, maar die zijn toch echt duurder, en die bieden heel wat anders als DWH....
Ja, dat klopt wel, ik vind kwaliteit wel leuk, maar het is voor mij niet van essentieel belang, ben geen bedrijf of zo.Op zaterdag 06 oktober 2001 08:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
hou sowieso in de gaten dat goedkoop vaak duurkoop is, dus om puur op de prijzen te vergelijken is niet echt slim...
Maar het gaat mij niet zo zeer om de prijs, maar om het pakket, en of het bedrijf betrouwbaar is...
En DHW is toch de enige die perfect aansluit bij mijn behoeftes, en dat voor een mooie prijs.
Protagonist is wat professioneler, dus die pakketen beginnen gewoon een stapje hoger! Snappie?