Ik heb zelf een basis abbonement bij de kabelfoon, en ik wil een premium kabelabbonement hebben, bij dit abbonement krijg je een netwerkkaart in je pc, daarvoor betaal je 300 gulden voor. Kun je zelf geen netwerkkaart aanschaffen die veel minder kost en die ook werkt met kabelfoon????
Verwijderd
Ik zou je afraden om uberhaupt door te gaan met de kabelfoon! waarom kies je niet voor kabelinternet via chello of adsl (mxtream) van KPN?
waarom, ik heb nu een basis abbonement waar ik 50 gulden per maand betaal, gemiddelde snelheid van 4 kbs met 750 mb per week en als ik de premium abbonement wil nemen betaal ik 80 gulden per maand 50kbps dataoverdracht, 5Gb per maand.Op vrijdag 05 oktober 2001 14:47 schreef trust-xyz het volgende:
Ik zou je afraden om uberhaupt door te gaan met de kabelfoon! waarom kies je niet voor kabelinternet via chello of adsl (mxtream) van KPN?
Dus zo slecht vind ik kabelfoon niet!!!!!!1
onbeperkt data verkeer is veel leuker kan je tenminste nog een beetje internetten.
Ik kom nooit aan die 3Gb per maand dus ik heb er geen moeite mee met zo'n dataverkeer. Oke het is niet snel maar ach dat neem je kan niet alles hebben he!Op vrijdag 05 oktober 2001 15:42 schreef Weps het volgende:
onbeperkt data verkeer is veel leuker kan je tenminste nog een beetje internetten.
Wacht maar tot je het een weekje hebt...Op vrijdag 05 oktober 2001 16:24 schreef msoete het volgende:
[..]
Ik kom nooit aan die 3Gb per maand dus ik heb er geen moeite mee met zo'n dataverkeer. Oke het is niet snel maar ach dat neem je kan niet alles hebben he!
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
MXstream is afgenepen.Op vrijdag 05 oktober 2001 14:47 schreef trust-xyz het volgende:
En niet alle plaatsen hebben de keuze ...
Als je in een Kabelfoon gebied woont (ik woon er net buiten) dan kan je echt geen Chello krijgen volgens mij hoor...Op vrijdag 05 oktober 2001 14:47 schreef trust-xyz het volgende:
MXStream kost ook weer 100 piek per maand dus dat zal hij wel iets te veel vinden, en dat is ook weer duur qua aanschafskosten en dat soort dingen
Verwijderd
bbbbbbbbrrrrrrrrrrrr kabelfoon
ben er gelukkig van verlost en heb nu mxstream. Kan nu tenminste weer de mail binnen krijgen.
Kabelfoon was bij ons zo langzaam dat het binnenhalen van mail meer niet dan wel ging , laat staan het surfen op t net, de helft van de sites die ik wilde zien zijn nooit binnegekomen. Zat natuurlijk wel net op de drukste tijd op internet maar ja overdag werk en 's nachts toch maar wat slapen dan blijft er niet veel keus over
ben er gelukkig van verlost en heb nu mxstream. Kan nu tenminste weer de mail binnen krijgen.
Kabelfoon was bij ons zo langzaam dat het binnenhalen van mail meer niet dan wel ging , laat staan het surfen op t net, de helft van de sites die ik wilde zien zijn nooit binnegekomen. Zat natuurlijk wel net op de drukste tijd op internet maar ja overdag werk en 's nachts toch maar wat slapen dan blijft er niet veel keus over
Pagina: 1