zijn hier nog mensjes die dat een goed idee vonden?? volges mij zitten hier wel een paar instagib goden ofzo.
InstaGib r0cKs best wel!
Tenminste, die van Quake2/3 OSP Tourney
Ik heb afgelopen week UT instagib gedaan, maar dat zuigt best hard
Tenminste, die van Quake2/3 OSP Tourney
Ik heb afgelopen week UT instagib gedaan, maar dat zuigt best hard
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
FatalError: wat is het verschil dan ?!
Die shockrifle was zo ingesteld dat die straal niet zo instant was als zou moeten, dat is gewoon irritant,
Ik speel bijna nooit UT en weet dus ook niet of dat ingesteld kon worden, maar ik vond het maar klote toen.
Ik speel bijna nooit UT en weet dus ook niet of dat ingesteld kon worden, maar ik vond het maar klote toen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Dat heeft nix te maken met UT InstaGib.. het is gewoon een eigenschap van het wapen.....
eigenlijk nogal logish dat het energie wapen eerst moet opladen voordat het de energie stoot gan af vuren... maar ja..
eigenlijk nogal logish dat het energie wapen eerst moet opladen voordat het de energie stoot gan af vuren... maar ja..
ligt niet aan je wapen, ligt aan je ping, als ik bijvoorbeeld CTF speel en ik heb een heel hoge ping (1000) zie ik mijn eigen blobjes voorbij schieten die ik even tevoren had weggeschoten. en dat heb je dus waarschijnlijk ook bij het schokrifle
Verwijderd
Instagib god speaking here. Ik heb nog geen enkele [TWe@Ker] gezien online op UT.
Waar blijft iedereen dan? Of gaan we eerst wachten tot bij het eerste onderlinge clan tournament?
Waar blijft iedereen dan? Of gaan we eerst wachten tot bij het eerste onderlinge clan tournament?
en ik dan?
ik heb 3 dagen rondgelopen (nog steeds) met [TWe@Ker] voor mijn naam. Kom op, don't be shy.
ik heb 3 dagen rondgelopen (nog steeds) met [TWe@Ker] voor mijn naam. Kom op, don't be shy.
Ik speel nooit InstaGib..
maakt dat uit¿
maakt dat uit¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
ik zet wel [TWe@Ker] voor mun naam, ik speel echter bijna alleen CS, kijk daar dus maar uit naar [TWe@Ker]Ghostrider......
Instagib is VET, maar Akimbo instagib is veel VETTER, dan heb je twee shockrifles om de beurt knallen.
Maar een clan is een
idee.
Frag_Master is tha UT name maar dan met <> er omheen, maar dat wil me nu ff niet lukken in het forum
Maar een clan is een
Frag_Master is tha UT name maar dan met <> er omheen, maar dat wil me nu ff niet lukken in het forum
May the Force be with You instead of Bill
Pagina: 1