Hoi, weet er iemand mischien waar je een Cisco 100BaseFX interface voor PIX firewall kunt kopen en wat deze dan kost en voor welke PIX firewalls hij is te gebruiken?
Verwijderd
Probeer het eens bij www.koopcitee.nl (tabblad Cisco). Heb zelf geen ervaringen met deze club, maar er is in NL weinig te koop aan Cisco spul behalve de standaard router/switch.
PIX Firewall Interface Cards
PIX-1FE= ONE 10/100 Mbps ETHERNET INTERFACES, RJ45 230
oftewel +/- 500 ballen...
bij www.acal.nl
PIX-1FE= ONE 10/100 Mbps ETHERNET INTERFACES, RJ45 230
oftewel +/- 500 ballen...
bij www.acal.nl
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
bel ze dan een keertje op zou ik zeggen... die fibercard zullen ze ook wel ehbben dan...Op zaterdag 06 oktober 2001 16:35 schreef jeroen-O het volgende:
Ik moet een fibercard hebben, geen ethernet rJ45
moet ik em voor jou ook ff bestellen, betalen en inbouwen, of kun je toch wel iets zelf doen?
of moet ik een compleet ASP bestelformulier hier maken, zodat je met 1 klik kan zien waar die het goedkoopste is, (internationale prijzen automatisch omgerekend, uiteraard) en met 1 klik bestellen?
sorry hoor, maar ik geef je een adresje waar je da ding kan halen, en het enigste antwoord dat ik krijg is dat het fout is. nou, ik zal je de volgende keer nog eens helpen zeg.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
ga dan ook op de cisco site kijken stumperd!Op zaterdag 06 oktober 2001 16:35 schreef jeroen-O het volgende:
Ik moet een fibercard hebben, geen ethernet rJ45
Wat is dit voor onzin? Alle Cisco producten die in EMEA beschikbaar zijn, zijn in NL gewoon te koop. Er is meer op de markt dan alleen bedrijfjes die prijslijsten online publiceren, hoor. Zeker in dat segment...Op zaterdag 06 oktober 2001 02:05 schreef MrMenor het volgende:maar er is in NL weinig te koop aan Cisco spul behalve de standaard router/switch.
Maar goed: om weer on topic te komen: er is geen (officiele) 100BaseFX interface voor de PIX serie.
Enige alternatief is een media converter.
Overigens is bovengenoemde PIX-1FE is een normale Intel netwerkkaart, die simpelweg in een Cisco doos is gestopt. Als je het FCC-id nachecked, krijg je letterlijk iets als Etherexpress Pro/100 te zien (type uit m'n hoofd, dus enig voorbehoud).
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
>Dirk jan, als je dat voor me zou willen doen zou ik dat echt tof vinden! Bedankt voor het adres hoor, maar als ik je vraag waar ik een biertje kan halen en jij verteld mij dat een hamburger een knaak kost bij de snackbar kijk ik ook raar...., maar toch bedankt.
Verwijderd
weer zo'n commerciele uitbuiter van het forum, krijg er soms echt genoeg van.....
Bel dan gewoon ff cisco en dan ben je klaar. Mensen zouden vaker de telefoon moeten gebruiken...
Bel dan gewoon ff cisco en dan ben je klaar. Mensen zouden vaker de telefoon moeten gebruiken...
Wat is dat nou voor gezeur? Als ik het goed begrepen heb is dit een forum over netwerk problemen. Netwerken bestaan uit hardware. Hardware koop je bij een fabrikant. Fabrikanten hebben telefoonnummers en websites. Dus als het aan jou ligt kunnen we dit forum wel dichtgooien want bellen is beter?????? Zielig gezeik!
Bij een goede niet.Op maandag 08 oktober 2001 14:28 schreef jeroen-O het volgende:
>>ijdod, ik heb gehoord dat een mediaconverter een hele grote delay geeft, klopt dit?
Sinds jaren. Alleen heeft een normale bezoeker daar geen rechten op. Met de juiste rechten kan je zowel de adviesprijs als de groothandelsprijs zien. Dat laatste is erg praktisch als je met een dozenschuiver moet onderhandelenOp maandag 08 oktober 2001 10:04 schreef jeroen-O het volgende:
sinds wanneer staan er prijzen op de cisco site Soekhai???
Even kort over die media converter...
Hoe kan een media converter een grote delay hebben, hij zal dan strikt genomen ook een hele grote buffer nodig hebben, hij kan het werk aan, of niet, maar het ding gaat niet voor z'n lol zitten wachten.
Ik zou verbaasd zijn als zo'n ding uberhaupt een delay zou hebben, maar als je het al kunt meten, dan kan het nooit veel zijn.
* TheGhostInc vindt het trouwens wel terecht dat hier even iets wordt gezegd van de laksheid waarmee mensen antwoorden bekijken. Mensen proberen ook alleen maar te helpen, als iemand je aangeeft waar je een verwant artikel kunt krijgen, dan kun je zelf bepalen of het nuttig is, en alvast iemand bedanken, hij doet die moeite voor jou, ongeacht of hij het goed of fout doet.
Hoe kan een media converter een grote delay hebben, hij zal dan strikt genomen ook een hele grote buffer nodig hebben, hij kan het werk aan, of niet, maar het ding gaat niet voor z'n lol zitten wachten.
Ik zou verbaasd zijn als zo'n ding uberhaupt een delay zou hebben, maar als je het al kunt meten, dan kan het nooit veel zijn.
* TheGhostInc vindt het trouwens wel terecht dat hier even iets wordt gezegd van de laksheid waarmee mensen antwoorden bekijken. Mensen proberen ook alleen maar te helpen, als iemand je aangeeft waar je een verwant artikel kunt krijgen, dan kun je zelf bepalen of het nuttig is, en alvast iemand bedanken, hij doet die moeite voor jou, ongeacht of hij het goed of fout doet.
Bedankt, btw ik bedoelde het ook helemaal niet ondankbaar, maar ik had weinig tijd toen ik dat antwoord typte.Ik vindt het alleen een beetje zielig dat mensen daar zo op in gaan als je begrijpt wat ik bedoel, maar bedankt voor de nuttige antwoorden
Pagina: 1