Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT modifications

Pagina: 1
Acties:

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 17:51

klaaz

it's me!

Topicstarter
Ik kom regelmatig iets op servers tegen dat ik moet downloaden. Is er ergens een lijstje van de meest noodzakelijke aanvullingen zodat ik dat ineens kan doen???

Via UT downloaden gaat zo vreeeeeselijk traag en in wil dan spelen, niet downloaden... ;)

Verwijderd

bonus pack en inoxx pack downen daar zit het meeste wel in en anders moet je op de site van de betrevende server kijken

• Tuinhark
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Alle maps die je kunt vinden downen. :)

Of stuur een meeltje naar de game admin met de vraag welke mods/maps die gebruikt. Die kan je dan wel wat namen en/of linkjes geven.

• klaaz
  • Laatst online: 09-11 17:51

klaaz

it's me!

Topicstarter
OK ik zal er ff naar kijken.

Bedankt! ;)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Als het een goeie admin is heeft die wel ergens naar geredirect, waar je wel snel kan downen. Ik zelf redirect naar een wanadoo account, een 3 MB texture (compressed met ucc) heb je met een kabel verbinding in 5s binnen. Je moet wel patch 4.13 en hoger hebben natuurlijk...

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Klaaz zorg dat je in ieder geval de UT 420 patch hebt, bonus pack, en dan heb je het noodzakelijkte al.

Verder zijn er nog een paar belangrijke mods, zoals:
- S.W.A.T.
- Rocket Arena
- Unreal4ever
- Infiltration
- Strike Force (wordt nog gemaakt)

Deze kun je downloaden van: www.planetunreal.com \

Als je zorgt dat je dit soort dingen alvast hebt hoef je nooit veel te downloaden.

Verder kun je custom maps vinden op: www.planetunreal.com\nalicity \

Succes ermee,

Koen Roumen
Pagina: 1