Tijdens sommige spellen en bij 3dmark 2000 herstart mn PC soms ook hapert ie af en toe. Ik heb de detonators 21.81 ofzo geinstalleerd en mn gf oc't (200@250 400@450) als ik hem normaal(non-oc't) dan draait ie ook niet goed. Iemand enig id waar dit aan ligt?? Ik draai win2k.
je hdd?
ik zie dat ie maar 160 rpm heeft >> ownee second
lama
uuhm hier werkt ie gewoon goed... je moet es andere drivers proberen
ik zie dat ie maar 160 rpm heeft >> ownee second
lama
uuhm hier werkt ie gewoon goed... je moet es andere drivers proberen
hardware monitoring programma's geven wel s haperingen. in t algemeen, programma's in de achtergrond.
Hey ik heb 't zelfde probleem gehad; iedere 3 sec een 'tikje'. Dit kwam bij mij omdat ik de systeembus overgeklokt had (140*10) Heb 'm naar 10,5*133 gezet en dat werkte perfect. Geen gestotter meer. Dit alles op een kt7a raid met tbird 1200 (12*100) met een MSI geforce 2 pro @ 140 /480 en de 21.80 detonators
Met dat HW monitoring uit is al stuk beter maar weet iemand wat de kwaliteit is van het geheugen op Leadtek GF2 Pro 64 MB DDR??
het ligt waarschijnlijk niet aan de kaart maar aan
- andere programma's die op de achtergrond draaien
- andere systeemonderdelen (harddisk, te weinig RAM)
- overgeclockte systeemonderdelen (FSB, AGP, PCI = IDE controller)
- andere programma's die op de achtergrond draaien
- andere systeemonderdelen (harddisk, te weinig RAM)
- overgeclockte systeemonderdelen (FSB, AGP, PCI = IDE controller)
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik denk dat mn HD wel OK is en meer RAM zinloos heb al 256 en Windows eet het niet op (niet allemaal althans). systeem liep op 1500 maar heb het weer teruggeplaatst nav verhalen over PCI-bus.
Pagina: 1