Nostalgie C&C onder linux geen locale.mix

Pagina: 1
Acties:

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Ik wou graag C&C kunnen spelen onder linux en heb daarvoor dus freecnc gedownload, maar daarvoor moet ik dus een aantal .mix bestanden kopieren naar linux van de orginele cd-rom van C&C (die ik overichen heb) waaronder local.mix of ingeval van de windows 95 versie cclocal.mix, maar waar ik ook zoek op de cd-rom van C&C nergens is dat mix bestandje te vinden :(

Zie ik het over het hoofd :? heeft iemand anders misschien dat bestandje voor me?

Het gaat dus speciafiek om local.mix de andere heb ik wel allemaal :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien ff vanaf de cd installeren (in dos/windows), dat je hem dan krijgt?

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Topicstarter
Zou kunnen eigenlijk nog niet geprobeerd :) |:(

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
C&C werkt onder linux d.m.v. wine. Kijk eens op www.winehq.com of www.transgaming.com (transgaming source is op www.sf.net/projects/winex).

Winex is beter voor games. Download een winex snapshot van www.evil3d.net/thunderbird/. Neem niet het laatst snapshot van september, want daar is nog iets mis mee. Binnenkort zet ik er een nieuw snapshot op.

• Remenic
  • Laatst online: 09-08 20:06
Op zaterdag 06 oktober 2001 12:47 schreef thunderbird2k het volgende:
C&C werkt onder linux d.m.v. wine. Kijk eens op www.winehq.com of www.transgaming.com (transgaming source is op www.sf.net/projects/winex).

Winex is beter voor games. Download een winex snapshot van www.evil3d.net/thunderbird/. Neem niet het laatst snapshot van september, want daar is nog iets mis mee. Binnenkort zet ik er een nieuw snapshot op.
"Attract viewers to your web site.
404 Error."

reclame wordt met de dag slechter...

Verwijderd

Volgens mij staat het bestand wel ergens op je hdd als je c&c geinstalleerd hebt onder win95. Kan me vaag zoiets herinneren?¿

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
FreeCnc is nog niet speelbaar. Het zal nog wel even duren voordat het goed wordt. Het kan namelijk nu nog niet veel.

Ik zag dat ik een foutje had gemaakt (was ~ vergeten). De url is http://www.evil3d.net/~thunderbird/.
Niet het laatste snapshot van september nemen, want die bevat een paar ernstige bugs, welke verholpen zullen zijn in het snapshot wat ik er in een paar dagen op zet.
Pagina: 1