Ground Control

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 08:35
Ik heb erg veel lol gehad met de demo van Ground Control, behalve dan dat bepaalde objecten en vijanden op rare momenten opeens in beeld komen of uit beeld (in het niets) verdwijnen. Je kunt op de rand van een soort krater staanmet je tanks en niks zien. Als je een meter verder rijdt staat er opeens een hele vijandelijke basis. Andersom gebeuren dat soort dingen ook. Je achtervolgt een platoon en ze verdwijnen gewoon uit beeld terwijl je ze op de hielen zit. Errug frustrerend. Weet iemand of de definitieve versie dit ook heeft? Zo ja, ga ik het mooi niet kopen!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik heb hem sinds gisteren, en dat gebeurt inderdaad, maar dat komt omdat je vijanden alleen in beeld ziet als een van je eigen units ze zou kunnen zien. Loopt een vijandelijke unit dus een kloof in dan zie je ze niet meer.
Werkt andersom ook trouwens, je kunt ongezien langs units rijden/lopen en ze dan van achter aanvallen.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.