Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

GoT 1 on 1 UT tournament

Pagina: 1
Acties:

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Hmm ik d8 ik open even een nieuwe topic dan is het overzichtelijker. Zoals ik in deze topic opperde is het misschien leuk om een UT 1 on 1 tournament te organiseren voor alle ut'ende tweakers. Dit omdat iedereen steeds roept dat hij de beste is, zijn we daar ook vanaf >:)

1 on 1 omdat ik niet meer kan hosten, nouja 2 on2 kan ook, en omdat dit de eerlijkste manier is. TeamDM is ook niet handig omdat er geen teams zijn hier. Vraagje is dus, wie zou er voor voelen zijn mede-tweakers tot pulp te fraggen?

Ik heb dus zelf een server, maar meer is altijd beter, dus icq me ff als je er eentje heb die toch staat te nietsen. Dit hoeft alleen als er genoeg animo is natuurlijk...

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik ben best bereid om me te laten "testen" :)

Maar het punt is, ik ben een hardcore Assault UT'er, en van DM ben ik alleen een beetje goed in Morpheus.

Leuk zou zijn om dan een lijst bij te houden met scores om dan uiteindelijk de ultieme GoT fragger te vinden :)

Verwijderd

Als je het echt eerlijk wil doen, moet je een server uitkiezen waar iedereen een gelijke ping heeft.

Verder hoef je niet op mij te rekenen. Ik speel nooit DM, alleenmaar CTF. Wat ik gezien heb van 1on1 matches is dat het heel belangrijk is om shield belts, Amp's en armor plekken te 'bezitten'. Erg leuk vind ik zulke potjes niet. Verder maak ik toch weinig kans, omdat ik niet echt goed ben in duels.

En verder is de kans groot dat vanaf volgende week woensdag UT voor mij in de kast gaat en mijn tijd besteed zal worden aan Diablo2.

Verwijderd

schrijf mij maar in.
ik heb ook nog wel een paar servertjes die we kunnen gebruiken ;)

• Gert
A-E: een beetje 1 on 1 map heeft helemaal geen sb of amps...
Ik was niet van plan mee te doen, ik eindig toch als pudding :'(

• Storm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:00
yep, lijkt me leuk. Ik doe ook mee.

Verwijderd

ik eindig zowenzo wel uit elkaar gespat :P(heel misschien niet, ik heb mijn momenten)Maar het lijkt me wel leuk om gewoon team deathmatch of CTF te spelen ofzo :)

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Als mijn ping goed is (ik heb casema)
wil ik best mee spelen.
en dan natuurlijk alle spel varianten

Verwijderd

ik doe pas mee als ik me nieuwe ratmat heb nu op me bureau werkt me intelli mouse niet naar behoren :)

Met nieuwe ratmat sla ik jullie tot moes uhh schiet ik al jullie ballen eraf :P

Verwijderd

vertel wanneer je servertje up is dan, en wat de naam is, of wat je iptje is.

ik heb veel arena mapjes, geschikt voor 1v1 2v2. Als je intresse hebt zeg het maar.

Als het kan een instagib servertje. Is tenminste mikken, raak, dood. Schiet tenminste een beetje op.

• Gert
Dit gaat wel wat worden. Servertje draait al een tijdje, Mage Tower (24.132.13.162: 7777) normaal met, errug goeie, custom maps. Als je kabel hebt dan zit het met ping wel goed, modem iets minder. Maar als 5erl wil meewerken is dat helemaal mooi, dan kan er een van de betere servers gebruikt worden, toch?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 00:02
Ik doe zeker mee :) Uhm 1on1 regels zijn:
Geen powerups, geen Shield Belt en geen U damage maar dat valt onder geen powerups. Geen redeemer. Een 1on1 level moet nie te groot zijn. Beste levels voor 1on1: Liandri, Deck16][ en Morpheus.

• Clay
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Geen teams? half WMD zit op dit forum :)

Turbine is ook een prima level. Grinder, Stalwart. Ik vind het wel een leuk idee.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Morpheus..........kwijl
top mapje :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm ben niet echt een hardcore UTer, speel meer TFC. en 1 on 1 ben ik alleen maar kanonnevlees dus ik pas

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

hey gert klopt dat IPtje wel? kan nie connecten. Of is ie niet up?

Verwijderd

Als Die-Hard CS speler heb ik UT nog niet in mijn bezit, maar binnenkort krijg......euh koop ik hem en dan ben ik zekers van de partij >:)

• Gert
Rafthor: om de een of andere vage reden is de server op zijn bek gegaan (iets met een foute map request). Zou nu weer moeten werken (wel even de spatie weg halen, anders kreeg ik een :7)

Verwijderd

Ik werk wel mee.
;)
dus dat met die servers zit wel goed

5erl

• Gert
Hmm ok, 8 mensen nu ongeveer. Ik denk dat ik dan maar het model Euro2000 ga volgen, met poules van 4 dus. 'k Zal eens een spreadsheetje opstellen.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dan doe ik ook zeker mee. Eigenlijk zouden we dan ook RA (rocket arena) moeten doen, die zijn echt gemaakt voor 1on1 of 2on2. Dat zijn pas echt de arena levels met arena style wapen soorten enzo!

Verwijderd

Waarom geen 1 vs 1 Counterstrike tournament!!!!

• Gert
Omdat ik dat niet speel, als je dat wil moet je het zelf maar opzetten ;)

Verwijderd

hmm ik heb zojuist UT eraf gegooid en Q3 er maar weer opgezet...

Verwijderd

Als je een RocketArena opzet is het toch veel makkelijker bij te houden? Persoonlijk vind ik dat RA veel beter is voor 1on1 dan UT zelf. (Misschien ook wel door de spelers die daar spelen.. :))

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Inderdaad laten we een rocket arena match houden en dan wel 1 tegen 1 enzo.
En we moeten een server, een lijst van alle deelnemers en wie tegen wie moet .
Dit zou echt stoer zijn :-)

{G}The_Butcher

• Jedi Lord
  • Laatst online: 31-08 10:04
Kan Femme niet ff een servertje of 5 met UT installen, kunnen we lekker met 32 man erlkaar fraggen das pas wreed :) :)
DM CTF DOM TDM RA, lijkt me voldoende, in het admin forum dumpe?

O ja dan dus CLAN servers, met je GoT username en Pass :) :)

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

Lees dat er veel die hard CTF'ers ook zijn, waaronder ikzelf. Uit ervaring weet ik dat dat die hard CTF'ers minder goed zijn in 1 on 1 en andersom ook. Waarom niet voor de CTF'ers naast de 1 on 1 een aparte competitie organiseren? Lijkt me toch een redelijk voorstel... zolang iedereen zich schikt om te spelen met andere spelers... :) :) :)

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
/me agrees with Ender. Niet dat ik direct slecht ben in DM, maar 1v1 vinnik gewoon puur irritant :) Trouwens, ik ken die maps niet eens. Nou, ik doe dus ook wel mee, geef maar een server & i'll be there.

Verwijderd

Ik doe mee!!!!!!
Alleen moeten we dan wel RA (rocket arena) gaan spelen. Deze MOD is de ideale manier om te laten zien dat je de beste bent. In RA heb je meteen alle wapens en er zijn geen powerups. Tzijn ook andere levels.

Verwijderd

VANAVOND ALLEMAAL (DIE RA SPELEN) NAAR DE NGI (ITALIEANSE SERVER) RA !

REX: YOU BE DEATH. (AGAIN!)

Verwijderd

EVERT???? Heb je weer eens een vlaag van verstandsverbijstering???

Verwijderd

hehe, wacht maar men jong...wacht maar.....

TENMINSTE: ALS IK DIE KUT S3 METAL RENDERING AAN DE GANG KRIJGT!! AARHGGHGHHG!

Verwijderd

Heeeee CommDante.. Jij ook hier???

• Gert
Ok tot nu toe heb ik dan (al dan niet of het RA wordt ja of nee)

Goingen, 5erl, Storm, Death Angel, Accident, Rafthor, benchMarc, Clay, Koen, Carel, foser, Rexomnium.

Ender, evert en CommDante jullie ook?

Dit zijn er 15, dus een erbij en ik heb poultjes van 4. Dan zou iedereen 3x moeten spelen tot de kwart finales daarna halve -> finale -> Titel: UT God van GoT :)

'k Zal even een schematje in elkaar timmeren en ergens online zetten, dan moeten 5erl en ik maar even overleggen wanneer welke servers beschikbaar zijn. Maar die spreek ik toch regelmatig ;)

• foser
'Roger that!' :)

• Goingin
Got It!! :)

Maare Gert, hou het maar op Goingin, dat klinkt wat leuker als Goingen :)

• Harmen
  • Laatst online: 13-11 14:53

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kan FEMME geen server draaien bij vuurwerk? >:)

Whatever.

• foser
Ja, kan dat niet ? D'r waren toch al eens een stel GoT UT servers (jah, met relics...mij niet gezien dus ;))? En een paar 1v1 servertjes zal het verschil niet maken.

Verwijderd

COOL!!
Ik doe mee!!!
<FEAR ME>

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Waarom geen Q3?

Kan ik ook eens lachen :)

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Gert
Die UT servers stonden gewoon bij mensen thuis. Had niet zo veel met GoT te maken, alleen de naam.

Een beta van het schema is hier te vinden, bij GoT 1 on 1 tournament (duh ;))
Poule-indeling is daar ook te zien, zodra ik het op papier getypt heb, wat komt als ik klaar ben met leren :'(

Nu moeten we nog een datum en tijd bedenken, maar dat komt wel met de server denk ik.

• StarLite
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Count ME IN!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Goingin
I'm Going in!!!!!!!

Verwijderd

ik denk dat ik wel aardig wat servers kan regelen maar we moeten maar ff kijken hoe we het doen ;)
KJ kan je vanavond als je thuis bent ff contact met me op nemen?

5erl

Verwijderd

Voor mij geen RA... ben ik gewoon niet goed in.. enige wat ik veel speel is CTF.. dus heb niet echt veel zin om mijn kont te laten schoppen :(
Misschien kan ik wel vragen of een teammember van onze clan meedoet.. radiant (mnemonic en RvL)... de die hard RA'ers onder jullie moet hem vast wel kennen...
Voor een CTF match heb ik wel interesse :)
Hoor het nog wel :) :)
[RvL]Ender

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Kan ik nog meedoen? In die time-table is maar plaats voor 16 man maar dat lijkt me een beetje mager??

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Goingin
Uhh..Gert, ik kan het niet vinden op je site hoor :(

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat de site het niet helemaal goed doet, ik zie namelijk links een grijs vak waar ik (denk ik) een java-applet moet vinden

• Gert
Ik weet wel zeker dat je daar een java applet moet vinden. Welke browser gebruik je? IE 5, NS 4 en Opera 4 zouden dat applet gewoon moeten laten zien (hoewel de stylesheets dan even vergeten worden...).

Goed, de indeling die je ook hier zou moeten kunnen zien is als volgt.

Poule-indeling

1
5erl
Death Angel
Goingin
Storm

2
Accident
benchMark
--Clay-- wordt Reefer
Rafthor

3
Carel
foser
Koen
ReXomnium

4
-=!ME!=-
Zwerver
SoCreTaS
KillJoy

Wil iedereen die hier op staat en ook mee wil doen mij een <a href="mailto:gjbouman@science.uva.nl">e-mailtje</A> willen sturen. Dan kan ik ook terug mailen als er wat interessants te vertellen valt. Ook omdat er dan mischien nog een plekje vrij komt voor Reefer (sorry, 16 is echt genoeg).

Voor de mensen waar het echt niet lekker werkt:
Info + poule
Tijdschema alleen staat er nog geen tijd in omdat daar nog over gedacht wordt.

Verwijderd

Zou wel leuk zijn als er wat demo'tjes werden gemaakt. Er zal wel overdag gespeeld worden, dus kan ik niet toeschouwen :(

• foser
Laat dat de admins maar doen, UT draait al beroerd hier en helemaal als ik daar demotjes bij ga maken :(

• Gert
We hebben een datum, we hebben servers, we hebben spelers. Wat hebben we nog meer nodig? Volgens mij niets, behalve wilskracht ;)

Ok, zondag 9 juli om 13:00 vindt de aftrap plaats. Er worden wars van 15 min gespeeld met 10 minuten pauze / uitloop tijd. Als iemand er niet is na 5 minuten van het begin van de war wint de ander. De tijden kan je vinden. Er worden 4 wars tegelijk gespeeld, poule 1 + 2 en 3 + 4 wisselen steeds, dit om het aantal servers te beperken. Dus je moet na je wedstrijd steeds 25 minuten w8en, of even wat anders doen (bijv. geld tellen voor de telefoonrekening ;)). De wars worden gespeeld op WirePlay, BarrysWorld en mischien mijn eigenserver (als ping goed is) dus tjek even hoe je ping daar is. Het bonuspack is nodig om op BW te spelen, en voor de finale. Ik zal, wanneer deze bekend zijn, de ip's van de servers bij de tijdsindeling posten, dan kan je daar in geval van crash snel even terugzoeken.

Het lijkt mij een goed id om dit alles vanuit een IRC kanaaltje te regelen (icq is een beetje irritant met 16 mensen ;)) dus kom allemaal naar #got1on1 op quakenet.eu.org ruim voor 1'en zodat iedereen op tijd kan beginnen. Ik neem aan dat iedereen wel weet hoe irc werkt, zoniet, laat het dan even weten.

De volledige site met alle info als indeling en maps kan je hier vinden (nu ook NS vriendelijk :)).

Ik heb nog maar een paar mailtjes binnen, die mensen krijgen dit ook per e-mail gestuurd. Ik hoop dat de rest dit verhaal ook heeft gelezen, ander zijn we snel klaar zondag.

Bdw, Reefer jij doet mee i.p.v. Clay.
Pagina: 1