Toon posts:

Minidisc vraagje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer heeft dus een minidisc... een sony MZ-R91.
Wij hebben dus een Maxi Fortissimo liggen om op te nemen en die is naar de ****.
Nu wil ik de SB live! 1024 kopen maar het probleem is dat daar wel digital out aan is maar het een ronde uitgang is terwijl de fortissimo een zwart blokje heeft...
Kan ik met die Live dan opnemen door een ander kabeltje te gebruiken ofzo?!

Verwijderd

je kunt gewoon die kabel kopen die in je geluidskaart past en daarvoor een adaptertje kopen kost bijelkaar 60 piek ofzo iets

Verwijderd

Die ronde aansluiting is dat Optisch, Coaxiaal of z'n vage NEP digitale Creative plug ( die gele ), wat ik wel denk want alleen vanaf de 5.1 heb je volgens mij een digitale uitgang......toch :?

Annyway als het optisch is kan het gewoon met een ander kabeltje en als het Coaxiaal is kan het zelfs ook met een convertertje ( is volgens mij niet goedkoop ) maar anders krijg je veel verlies als het z'n gele is, want dat is nog gewoon een Ministereo plug alleen staat er digitaal bij. En je hebt tevens met die uitgang ook geen sychroon ( schrijf ik niet goed zo volgens mij >:) ) opnemen enzo ( als dat al kan via de PC :? )....

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Ja, kan wel synchroon met PC, maar de uitgang van een gewone sb live is niet optisch, daar moet je toch echt een Platinum voor hebben.

Ik heb zelf ook een Sony Minidisc, en die heeft OF analoog OF digitaal optische ingang....

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is best dat ik een andere geluidskaart koop?

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
http://www.hoontech.com/english/products/sbdb2/index.html

die kun je gebruiken om een sb-live van een optische uitgang te voorzien (met nog wat andere dingen er bij)
Pagina: 1