Toon posts:

Shit, socket afgebroken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik net lekker bezig met waterkoeling, loopt alles zoals verwacht, het vasthoud klipje van mijn socket-a voor de koeler afgebroken. Heel fijn. De middelste is dus weg aan 1 kant is dus weg. Zijn er holders/clips voor de buitenste klipjes?? Of eventueel toch maar een koeler??

De meeste koelers gebruiken alleen de middelste klipjes, helaas. :'(

Oh, bijna vergeten, de search werkt niet.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Nee die orb's niet.

Neem dan GEEN super orb, is alleen maar ellende, neem een Dragon Orb 3 of zo

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Heb dat ook met mijn MSI bordje gehad... Is de socket zelf bij jouw ook van AMP? Meestal hadden 486's zo' n cooler met een beugeltje dat daarvoor geschikt was... Anders moet je dat zelf maken van een stukje ijzerdraad...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb wel eens een clip gezien die gewoon alle 3 (2 :) ) de pootjes gebruikt, maar ben bang dat ik niet meer weet waar. Kun je zelf niet iets fabriceren?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Stukje ijzerdraad lijkt me niet handig...

Maar goed, heb hetzelfde met mijn Anus A7V133(Raid)
En daar heb ik gewoon een andere kooler erop gezet, namelijk de Sonic Hedgehog blablabla en die klip je aan alle 3 de clipjes vast.

Andere, betere, suggestie is om er een Swiftech van 760 gram aan vast te maken. Wel koel maar ja, als je moederbord dan afbreekt .... ?

En nog een andere; de ZEN koeler, nu met review op Tweakers.

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Of van die FRAG-tape? ook een oplossing!

Verwijderd

Ejjhh,
hij is met waterkoeling bezig...

Clips met drie gaten zijn er wel. Ik heb nog een (zeer slechte..) "Green Cooler" van 'PowerLine' in het stof liggen met zo'n clip. Taisol heeft ze ook....

Verwijderd

Topicstarter
zelf fabriceren dus maar.

Verwijderd

heb bij overclockers.com gezien dat een kerel he hele "houdertje" vast geepoxied (naar woord :P ) had zag er niet netjes uit, maar et zat wel stevig zeg maar, maarja cpu wisselen is dan niet zo makkelijk meer niet onmogelijk dus

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op vrijdag 05 oktober 2001 12:35 schreef Maverickje het volgende:
Nee die orb's niet.

Neem dan GEEN super orb, is alleen maar ellende, neem een Dragon Orb 3 of zo
Inderdaad, neem dan de Dragon 3 van Thermaltake deze gebruikt ze alle drie, de middelste is dan weg.

Maakt wel wat herrie maar koelt erg lekker!

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Pagina: 1