Gravity is a habit that is hard to shake off.
en 4 mb geheugenuitbreiding
en misschien een cd romspeler
TB 1400
256 MB pc2400
Ti200
Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)
HCC zuigt big time! Kijk liever op het net, nog goedkoper ook.......
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Is voor de rest toch wel een leuk evenement, en IMHO iets wat geen enkele computergebruiker mag missen.
vast wel, zijn computer kraakt aan zijn ondertitel te zien, dus het zal wel een oude zijnOp vrijdag 05 oktober 2001 12:23 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Meen je dit of is dit een geintje?
Ik hoop alleen voor hem dat ie nog geheugensimmetjes kan vinden, of een kleine hardeschijf die werkt met zijn pc
Anyway, ik ga voor:
- een dual socket A bordje
- een Athlon XP 1500 (MHz, dus niet PR-rating
)
- 256 of 512 mb ddr ram, ligt maar net aan hoeveel geld ik over heb<li>misschien nog een duron/tbird als 2e proc, maar dat ligt er ook aan hoeveel geld ik heb
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Is toch net de Kalverstraat op zondag? Kolere drukte en allemaal langs 100X dezelfde toko sjouwen. Niets origineels aan. Kun je beter naar een lokale beurs gaan of naar een PC-Dump dag. Zelfde aanbod maar dan effe wat rustiger......Op vrijdag 05 oktober 2001 12:29 schreef Bullettooth het volgende:
Waarom zou je niet meer naar de HCC willen gaan, je hoeft niet per se iets aan te schaffen.
Is voor de rest toch wel een leuk evenement, en IMHO iets wat geen enkele computergebruiker mag missen.
Ieder zijn meuk !!
"Grandma was slow, but she was old....!!"
Verwijderd
- Goeie CPU cooler
- Casefans
- CD-R's
- Maybe hdd cooler
helaas dit jaar geen extra hdd/video kaart was eigenlijk wel een beetje mijn planning
ik verwacht hier ook een slotje aangezien dit ook een opsom topic is
-AMD 1400
-SBLive Audigy
-512mb ram
-21" monitor
-Steekkarretje
Tja? Als je het zo stelt. Ik vind het persoonlijk nog wel leuk, worden toch ook nog wel eens demo's gehouden enzo.Op vrijdag 05 oktober 2001 12:34 schreef BN het volgende:
[..]
Is toch net de Kalverstraat op zondag? Kolere drukte en allemaal langs 100X dezelfde toko sjouwen. Niets origineels aan. Kun je beter naar een lokale beurs gaan of naar een PC-Dump dag. Zelfde aanbod maar dan effe wat rustiger......
Ieder zijn meuk !!
- 2e IBM 40GB 60GXP.. misschien
- Nieuwe brander... misschien
da's alles
ik ben DIK tevreden over mijn systeem
hij draait op de res dat mijn monitor max aan kap perfect (80 fps en soms meer)
en een nieuwe monitor vinnik geldverspilling dus
AMD processortje
Koelertje
Powerunitje
en maybe
256 mb geheugen
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
koolance kast (als die verkijgbaar zijn).
radeon 7500 of gf3 Ti200
asus a7v266-a
athlon xp 1500mhz (of hoger)
512mb ddr (cas 2)
ibm 40gb 60gxp
terratec sixpack 5.1
enz.. enz..
word anders een nieuw speakersetje en/of audigy
nieuwe hd voor 2e pc kan ik ook wel gebruiken...
- een nieuwe flatbed scanner (maar weet nog niet welke)
- wellicht een monitor
- en zie wel wat er allemaal geinigs wordt aangeboden.
in ieder geval ga ik NIET naar de IMHO stomme gebruikersgroepen
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
-2 casefans 80*80 Molex
-1 casefan 80*80 mobo-aansluiting
20*350ZO45°
heb geen geld
maar aangezien ik lid ben van Hcc ga ik wel ff kijken.
toegang toch gratis
of misschien toch nog wat cd's kopen
das immers een investering en geen uitgave
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
heb er nog steeds 4 liggen, die dingen roelen
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
-Nieuw CPU-tje
-Niew mobo
-Andere dingen waarvan de prijs erg aantrekkelijk is en ik de moeite waard vind.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()