www.heinemanss.nl
weet iemand anders waar ik een crack kan vinden?
www.heinemanss.nl
weet iemand anders waar ik een crack kan vinden?
www.heinemanss.nl
Verwijderd
ben je nou echt zo'n mietje dat je niet terug durft naar de winkel???
ga terug, laat zien wat er mis en vraag om een nieuwe doos.
Als je het niet gekocht heb in een winkel. Ga je diep schamen en hang jezelf op aan een boom!!
ga terug, laat zien wat er mis en vraag om een nieuwe doos.
Als je het niet gekocht heb in een winkel. Ga je diep schamen en hang jezelf op aan een boom!!
Verwijderd
heb je het goede nummertje wel ingetypt?
En als ie het niet doet gewoon naar het winkeltje terug. Simpeler is het niet.
En als ie het niet doet gewoon naar het winkeltje terug. Simpeler is het niet.
Verwijderd
Mork, ff dimme ja. Dat hypocriete gezeik over het hebben van illegale software hangt me behoorlijk de strot uit. Iedereen heeft het, jij dus ook. Iemand die al zijn software koopt is of heel erg rijk of heeft een verdomd lege harddisk.
Dat veel mensen illegale software hebben is bekend. Maar waar ik me meer aan stoor is de manier waarop "sheinemans" om een CD key vraagt. Ook denk ik niet dat dit de plaats is voor dergelijke vragen. (IMHO)
Als je het koopt heb je recht op support, anders niet...
Mensen mogen van mij best "illegale" software gebruiken. Alleen moeten ze dan niet gaan huilen als het niet werkt.
Mensen mogen van mij best "illegale" software gebruiken. Alleen moeten ze dan niet gaan huilen als het niet werkt.
Befkikker...
ja klopt, maar we willen niet dat we hier gezeik krijgen met de bsa en consorten.
ja klopt, maar we willen niet dat we hier gezeik krijgen met de bsa en consorten.
- NAC Breda -
Verwijderd
Mensen die warez willen hebben gaan maar op een ander forum lopen zeiken. Als je hier begint links naar keyz
te zetten, zit het straks vol met dat soort lui.
Je probeert de streepjescode in te tikken?Ik heb eindelijk q3a maar na installatie vraagt die om de cdkey maar het nummer van mij is langer dan het invoerveld. wie weet wat er fout gaat.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Dat kan niet want die is korter dan de echte cdkey number 
Beetje vaag sheinemans, je hebt een sticker op het CD-hoesje, dus niet op het papiertje, daar moet het dus opstaan.
Beetje vaag sheinemans, je hebt een sticker op het CD-hoesje, dus niet op het papiertje, daar moet het dus opstaan.
Niet op voorraad.
Langer dan het invoerveld?
Heb jij toevallig in windoos 'large fonts' ofzo aanstaan?
Heb jij toevallig in windoos 'large fonts' ofzo aanstaan?
Hee, befkikker ben jij die gast die UT goed speeld ??????? onze clan had zelf interesse!!!!! reageer aub!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1