Hoi, kan ik een ps2 muis gewoon vast en loskoppelen van mijn pc terwijl deze aanstaat? Zonder dat de boel dus naar de kl*te gaat?
bedankt
bedankt
Verwijderd
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Powered by KPN
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
In Windows ja. In Linux is het een kwestie van Ctrl-Alt-F1, Alt-F7Op vrijdag 05 oktober 2001 23:13 schreef marteltor het volgende:
ik heb het regelmatig geprobeerd...
het lukt, maar je kan hem tot je reboot niet gebruiken
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
Mwah, als Windows eenmaal draait is dat niet echt meer van toepassing...Op vrijdag 05 oktober 2001 14:36 schreef asjemenou het volgende:
Moet je in de Bios de optie Halt on error op "none" zetten zodat de machine niet stopt bij hat afkoppelen van je muis of je keyboard.