Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Controleer je volume settings eens.
Tevens heeft pro rally 2001 het probleem dat de geluiden in het spel zelf al niet zo heel erg luid zijn.
Tevens heeft pro rally 2001 het probleem dat de geluiden in het spel zelf al niet zo heel erg luid zijn.
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Daar ligt het niet aan Ik kan bij souns setup al geen eens een kaart aanspreken. 
Want hij zegt dat in WIN NT geen setup kan draaien
daar had ik in Win2k nooit last mee en nu wel ineens
vreemd hoor .
IK heb heb nu zonder sound staan maar dan is het spel niet tespelen .... de knoppen reageren tevlug op het spel is gewoon telangzaam
Wat als ik stuur dan heeft het spel heemaal niet door dat ik een knop aan raak maar pas later dan doet hij het wel maar dan sta je ergens tegen aan
Dit probleem had ik ook met Rally 2000 Champ
Want hij zegt dat in WIN NT geen setup kan draaien
daar had ik in Win2k nooit last mee en nu wel ineens
IK heb heb nu zonder sound staan maar dan is het spel niet tespelen .... de knoppen reageren tevlug op het spel is gewoon telangzaam
Wat als ik stuur dan heeft het spel heemaal niet door dat ik een knop aan raak maar pas later dan doet hij het wel maar dan sta je ergens tegen aan
Dit probleem had ik ook met Rally 2000 Champ
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dus wat je wilt zeggen is, dat je geluidskaart niet is ingesteld.
En je draait win NT?
En je draait win NT?
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Nee ik draain hier op XP.
Maar als ik die SETUP voor SOUND draai dan geef hij alles blanco en zegt dat hij die kaart niet kan het kennen .
Mijn video setup doet het wel goed
voor meer info zie onderin .
Maar als ik die SETUP voor SOUND draai dan geef hij alles blanco en zegt dat hij die kaart niet kan het kennen .
Mijn video setup doet het wel goed
voor meer info zie onderin .