Gravity is a habit that is hard to shake off.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Gravity is a habit that is hard to shake off.
hij ligt op 2 November in de UK in de winkels.
hmm apartOp vrijdag 05 oktober 2001 15:47 schreef Kaap het volgende:
nou hij is nog niet gonegold en op warez is ie ook nog niet.
hij ligt op 2 November in de UK in de winkels.
ik weet toch redelijk zeker dat ie volgende week (of de week daarna want nu begin ik ook te twijfelen) kwam.
maar we zullen het zien
Verwijderd
Verwijderd
9 November is de (verwachte) release van Fifa2002 op de Ps2
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
[/no offence mode]Op vrijdag 05 oktober 2001 19:40 schreef Shaggy16 het volgende:
9 November is de (verwachte) release van Fifa2002 op de Ps2
en terecht.....
moeten ze niet onze GTA 3 release datum ''jatten''
[/no offence mode]
Verwijderd
Van FiFa 2000 naar 2001 vindt ik wel verschillen hoor.Op vrijdag 05 oktober 2001 22:47 schreef ubermaestro het volgende:
Zal wel weer meer van hetzelfde zijn
Verwijderd
hoi
Zekers te weten..Op zaterdag 06 oktober 2001 18:14 schreef CB het volgende:
Ja inderdaad van 2000 naar 2001 verschilt wel...het is minder geworden, 2001 is echt te simpel!
Het schijnt dat in Fifa 2002 echt een groot verschil is gemaakt in de gameplay, het zou nu zo ong als ISS moeten spelen, LATEN WE HET HOPEN!
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar meestal wordt de demo van een nieuwe FIFA een paar werken eerder gereleased, dus die zal volgende week wel komen...
hopen dat er dit keer echt een grote verandering in zal zitten
Verwijderd
dieptepasses jeuj dat miste ik echt heel erg in de vorige seriesOp maandag 08 oktober 2001 09:44 schreef hellogoodbye het volgende:
Het schijnt echt anders (beter, moelijker) te zijn. Passes moet je nu richten (!): ze gaan dus niet meer vanzelf naar een medespeler. Bovendien heb je bij passes ook een 'krachtmeter': je schijnt nu eindelijk ook echte dieptepasses te kunnen geven. Niet meer van die domme lobjes naar een medespeler. Het spel schijnt minder flipperkastachtig te zijn: langzamer en (de AI) bedachtzamer. Er komt meer strategie bij kijken dus. Denk ik. Naar het schijnt. SCHIJNT het. Je weet het nooit helemaal zeker bij EA... Eerst zien, dan geloven.
Dat laatste roepen ze bij elke nieuwe versie.Op maandag 08 oktober 2001 09:44 schreef hellogoodbye het volgende:
Het schijnt echt anders (beter, moelijker) te zijn. Passes moet je nu richten (!): ze gaan dus niet meer vanzelf naar een medespeler. Bovendien heb je bij passes ook een 'krachtmeter': je schijnt nu eindelijk ook echte dieptepasses te kunnen geven. Niet meer van die domme lobjes naar een medespeler. Het spel schijnt minder flipperkastachtig te zijn: langzamer en (de AI) bedachtzamer. Er komt meer strategie bij kijken dus. Denk ik. Naar het schijnt. SCHIJNT het. Je weet het nooit helemaal zeker bij EA... Eerst zien, dan geloven.
Ik snap nog steeds niet waarom die "schwalbe" eruit is gehaald, da's echt humor in multiplay.
Verder dingen als een bal kompleet verkeerd raken of in 1 keer op de slof [met name keeper in plaats van eerst aannemen
Nee, eerst zien [downen] dan geloven [kopen]
* LoneRanger heeft fifa 98 en up allemaal gekocht, behalve 2001 [rip]
p.s. Als iemand van EA dit leest

Die "speciale" moves zouden alleen door bepaalde spelers goed uitgevoerd moeten kunnen worden.
Oh en uitbundig uit je dak gaan omdat je scoort en dus nog maar met 1-7 achterstaat
"KAPPUH LONERANGER!"
Only fools are enslaved by time and space.
Daar is wel een patch voorOp maandag 08 oktober 2001 21:36 schreef JohnnyBravo het volgende:
nu nog vette afstandsschoten of vrije trappen a la Beckham (wat was ie mooi)
Ik weet niet meer welke het was maar daarmee schoot je van grote afstand raak.
[edit]
deze dacht ik:
// aimain.ini
MAX_BALL_VELOCITY_XZ = 40.0
MAX_BALL_VELOCITY_Y= 25.0
BALL_AIR_RESISTANCE_XZ= 0.0125
BALL_AIR_RESISTANCE_Y= 0.0015
BALL_GRAVITY = -0.24
BALL_BOUNCE_COEFF_XZ = 0.950
BALL_BOUNCE_COEFF_Y = 0.950
BALL_ROLLING_COEFF_Y = 0.985
SMOOTH_BLIP_MULTIPLIER = 0
OFFSIDE_TRAP_CANCEL_DIST = 240
OFFSIDE_TRAP_CANCEL_TIME = 360
OFFSIDE_TRAP_MARGIN = 240
RAINBOW_HEIGHT = 180
RAINBOW_DISTANCE = 300
LOB_PEAK_RATIO = 0
TACKLE_BLIP_MULTIPLIER = 8
CROSS_PEAK_RATIO = 0
REFEREE_DEFINE_STRICTNESS_+ = 4000
REFEREE_DEFINE_STRICTNESS_- = 3000
REFEREE_CPU_AWARNESS = 5000
MAX_REFEREE_STRICTNESS = 400.0
FOUL_TRAP_CANCEL_DIST = 240
FOUL_TRAP_CANCEL_TIME = 360
FOUL_TRAP_MARGIN = 240
LOB_PEAK_RATIO = 0
SHOT_PEAK_RATIO = 0
HEAD_PEAK_RATIO = 0
CPU_SHOOTING_LOGIC = 500
CPU_BREACK_THROUGH = 100
CPU_TTS02_COIN = 33
aimain.ini
[edit]
fifa 2k1
Verwijderd
Schwalbe was inderdaad cool....kon je lekker je multiplay tegenstander een kaart/strafschop aannaaienOp maandag 08 oktober 2001 21:36 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Dat laatste roepen ze bij elke nieuwe versie.
Ik snap nog steeds niet waarom die "schwalbe" eruit is gehaald, da's echt humor in multiplay.
Verder dingen als een bal kompleet verkeerd raken of in 1 keer op de slof [met name keeper in plaats van eerst aannemen], een wat minder triest publiek [holland..holland.. past niet bij Inter-Real].
Nee, eerst zien [downen] dan geloven [kopen]
* LoneRanger heeft fifa 98 en up allemaal gekocht, behalve 2001 [rip]
p.s. Als iemand van EA dit leestdat piroetje over de bal is
Die "speciale" moves zouden alleen door bepaalde spelers goed uitgevoerd moeten kunnen worden.
Oh en uitbundig uit je dak gaan omdat je scoort en dus nog maar met 1-7 achterstaat
"KAPPUH LONERANGER!"
Verwijderd
Dat was ie zekerOp maandag 08 oktober 2001 21:36 schreef JohnnyBravo het volgende:
nu nog vette afstandsschoten of vrije trappen a la Beckham (wat was ie mooi)
Verder moet ik het eerst zien, ik ga in elk geval geen 100 gulden riskeren ofzo. Ieder jaar opnieuw zeker

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik speel ze al sinds 95 of 94, en 't verveeld nooit (behalve fifa 97.. die was slecht) ;p
Ik kijk ook al uit naar de world cup 2002 editie.
www.soccergaming.comWe here at Soccer Gaming have got our hands on a copy of the full, ready to be released version of FIFA 2002 for the PC. I've been playing it for a solid day now and although I will have a full review up tomorrow, let me tell you this... you're in for a challenge. This year EA has taken FIFA 2002 to a whole new difficulty level. Where as in FIFA 2001 I would have won in World Class mode, I am now struggling to score a goal in Professional mode. On top of this, FIFA 2002 does not feel like the same FIFA we've come to know over the past 5 years. This is a whole new feeling game and one I am certainly enjoying.
p.s. met copy bedoelen ze een legaal verkregen [review]exemplaar van EA
Ze hebben het dus eindelijk door!!Via een aanpasbare controller kun je de toetsen opnieuw programmeren en zelf de actie bepalen op het veld.
Fifa 2001 zag/ziet er geweldig uit, maar wat een ongelooflijk kutspel zeg...
even speciaal voor ea: gameplay is belangrijker dan graphics
Over Fifa 2002, een vriend van me zal 'm wel kopen voor z'n pc/ps2 dus ik ga wel een keer bij hem kijken, maar ik verwacht weinig goeds van ea.
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
GEWOON NEDERLAND ERBIJ GOOIEN
VORIGE KEER WAS HET OOK AL AMSTERDAM EN HEEL DIE ZOOI
MAAR GOED
WIJ HEBBEN TOTTENHAM HOTSPUR!!
GREETZ FROM SEVEN SISTERS, LONDON
ik heb wel een fifa2002alphascreenshot
meer niet, niet eens een beta
WAT?!?!??!Op woensdag 10 oktober 2001 23:13 schreef Chocovla het volgende:
Ik las net dat de Nederlandse competitie niet eens in het spel zitHad ik al geen hoge pet op van EA Sports is tie nou helemaal pleiter. Stelletje prutsers. Ik ben weg koop me wel een PS2 met Pro Evolution Soccer...
geen nederlandse competitie!??? Hoe kan dat nou!?
EA Nederland heeft aan een nederlandse fifa fansite al enkele weken terug laten weten dat de KPN er gewoon inzit.
lachen altijd hoe sommige game n00bs altijd weer in die rumours trappen en het dan keihard geloven ook.
"Better ask questions before you shoot"
Het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen de nationale competitie van de land-versie waarin je het koopt, erin doen (FIFA2001 kwam ook in verschillende edities in verschillende landen; wij hadden zowaar Oranje-helden op de cover!!! YESSSSOp donderdag 11 oktober 2001 08:50 schreef Chocovla het volgende:
Dan zou ik als ik jou was toch echt weer eens gaan kijken bij soccergaming.com, de eigenaar van deze site claimt de final release te hebben (let wel claimt !) en heeft daarbij verteld dat er ondanks alle eerdere geruchten en tegensprekingen NL er niet in zat. Wel zaten Feyenoord, Ajax en PSV in de rest of the world sectie.Of men moet al een aparte versie in Nederland uit gaan brengen met de Nederlandse competitie. En begin niet iedereen voor van alles uit te maken alsof je zelf the almighty himself bent. Ik weet deksels goed dat deze geruchten eerder de ronde deden en zal zelf als eerste opgelucht ademhalen als deze nieuwe geruchten ook onjuist bleken te zijn maar tot die tijd verwacht ik niets.
En op de officiele EA site staat Fifa2002 al in de top 5 van PC verkopen in oktober???
May the force be with you!!
Misschien is het gebaseerd op levering aan winkels/groothandels?Op donderdag 11 oktober 2001 10:09 schreef Skywalker het volgende:
De KPN telecompetitie zit erin net zoals Engeland, Italie etc.
En op de officiele EA site staat Fifa2002 al in de top 5 van PC verkopen in oktober???
thnx.. is echt beter zoOp maandag 08 oktober 2001 21:38 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Daar is wel een patch voor
Ik weet niet meer welke het was maar daarmee schoot je van grote afstand raak.
[edit]
deze dacht ik:
// aimain.ini
MAX_BALL_VELOCITY_XZ = 40.0
MAX_BALL_VELOCITY_Y= 25.0
BALL_AIR_RESISTANCE_XZ= 0.0125
BALL_AIR_RESISTANCE_Y= 0.0015
BALL_GRAVITY = -0.24
BALL_BOUNCE_COEFF_XZ = 0.950
BALL_BOUNCE_COEFF_Y = 0.950
BALL_ROLLING_COEFF_Y = 0.985
SMOOTH_BLIP_MULTIPLIER = 0
OFFSIDE_TRAP_CANCEL_DIST = 240
OFFSIDE_TRAP_CANCEL_TIME = 360
OFFSIDE_TRAP_MARGIN = 240
RAINBOW_HEIGHT = 180
RAINBOW_DISTANCE = 300
LOB_PEAK_RATIO = 0
TACKLE_BLIP_MULTIPLIER = 8
CROSS_PEAK_RATIO = 0
REFEREE_DEFINE_STRICTNESS_+ = 4000
REFEREE_DEFINE_STRICTNESS_- = 3000
REFEREE_CPU_AWARNESS = 5000
MAX_REFEREE_STRICTNESS = 400.0
FOUL_TRAP_CANCEL_DIST = 240
FOUL_TRAP_CANCEL_TIME = 360
FOUL_TRAP_MARGIN = 240
LOB_PEAK_RATIO = 0
SHOT_PEAK_RATIO = 0
HEAD_PEAK_RATIO = 0
CPU_SHOOTING_LOGIC = 500
CPU_BREACK_THROUGH = 100
CPU_TTS02_COIN = 33
aimain.ini
[edit]
fifa 2k1
Verwijderd
Ze gaan btw toch ook nog een nieuwe demo releasen ofzo? Omdat de huidige demo te vroeg uitgelekt was en te makkelijk te tweaken enzo... beetje vaag verhaal dat ik ergens zag
ow, met een availability van 78 man ben ik er opeens niet meer zo zeker van dat het een FAKE is
http://www.gamers.nl/nieuws/10187
waarmee je de huidige demo ook al op een hogere resolutie kunt spelen....
ps weet iemand al of er iets bekend is over een .iso die rondzweeft ergens
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
KPN zit er wel in, jij moet niet alles geloven wat ze over fifa 2002 zeggen/schrijven. Ik weet van een goeie kennis dat de KPN er wel in zit. Hij werkt namelijk bij EA sports aan NHL 2003.Op vrijdag 26 oktober 2001 14:38 schreef InterFreak het volgende:
1. er zit geen KPN in FIFA2002
2. er is al een demo uit
3. HIER KAN JE UHM DOWNLOADEN
hehe yeah sure...Op zaterdag 27 oktober 2001 01:17 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
KPN zit er wel in, jij moet niet alles geloven wat ze over fifa 2002 zeggen/schrijven. Ik weet van een goeie kennis dat de KPN er wel in zit. Hij werkt namelijk bij EA sports aan NHL 2003.
1. KPN zit er officieel niet in!
2. NHL 2002 is nog maar amper gereleased...
Verwijderd
en NEE ik heb hem NIET. Warez are baaaaaad
Verwijderd
Wat is het verschil dan?Op zaterdag 27 oktober 2001 10:03 schreef Demolition-Man het volgende:
ik krijg vanmiddag de originele NL versie al
Behalve het doosje, want dat krijg je niet mee bij persoonlijke back-up
Zit Nederlandse competitie er dan wel in ofzo? Ik weet nou nog steeds niet 100% (as in: van EA ofzo) zeker of dat nou wel of niet is...
Misschien koop ik mijn kopie wel, of is erg domIemand een kopie nodig
helaas...idd geen KPN en NL elftal bestaat uit nummers ipv name
In de winkel van sinkel.
eerste indruk: Het nieuwe passing/voorzet systeem (met leuke kleurtjes) is even wennen, maar wel handig.
Het 1 2tje is echt heel echt leuk!!.
Grafisch ziet hij er ook wel goed uit.
Reden om EA te boycotten: NL competitie zit er niet in en het Nederlands elftal bestaat uit nummers
Waarom zou EA dat expres doen ?Op Sunday 28 October 2001 12:40 schreef Danfoss het volgende:
Hij is dus uit..
eerste indruk: Het nieuwe passing/voorzet systeem (met leuke kleurtjes) is even wennen, maar wel handig.
Het 1 2tje is echt heel echt leuk!!.
Grafisch ziet hij er ook wel goed uit.
Reden om EA te boycotten: NL competitie zit er niet in en het Nederlands elftal bestaat uit nummers
Lijkt me niet.. En wat stelt btw de NL competitie nog voor tegenwoordig. Ik speel liever UK, Spanje ofzo..
Ik heb hem ook al gedownload, ik moet de controls van met GRIP joysticks nog ff onder controle krijgen.. Je kunt niet meer ff een training ofzo doen, nu moet ik in de wedstrijd snel alle knoppen testen, met soms fatale gevolgen..
Heb jij de ISO gedownload? En hoe groot was ie?Op Sunday 28 October 2001 12:52 schreef The Fox het volgende:
[..]
Waarom zou EA dat expres doen ?
Lijkt me niet.. En wat stelt btw de NL competitie nog voor tegenwoordig. Ik speel liever UK, Spanje ofzo..
Ik heb hem ook al gedownload, ik moet de controls van met GRIP joysticks nog ff onder controle krijgen.. Je kunt niet meer ff een training ofzo doen, nu moet ik in de wedstrijd snel alle knoppen testen, met soms fatale gevolgen..
RIP, Iso nog nergens gezien.Op Sunday 28 October 2001 13:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb jij de ISO gedownload? En hoe groot was ie?
Verwijderd
Je zegt wel dat de KPN competitie niks voorstelt, maar wat stellen de Belgische, Zwitserse, Isrealische etc.. nou voorOp Sunday 28 October 2001 12:52 schreef The Fox het volgende:
[..]
Waarom zou EA dat expres doen ?
Het nieuwe passing-systeem is wel leuk....en vooral goed omdat je nu vrij kan passen, dus ook in vrije ruimtes en dergelijke, het nadeel is dat een pass best wel vaak niemand bereikt (nog ff op oefenen dus
Ook leuk is dat soms (na een doelpunt of bij een penalty) er een soort Matrix-mode komt, waarbij dus alles langzamer gaat (ook het geluid) dit ziet er zeer stoer uit...
De gameplay is stukken moeilijker als bij FIFA 2001 (was soms veel te makkelijk), en ook ziet het er natuurlijk allemaal weer wat gelikter uit....Ik denk dat dit wel weer (zoals altijd) een toppertje gaat worden.
PS: In de zomer komt de "opvolger", World Cup 2002, alweer uit, welke natuurlijk 100% in het teken van het WK (zonder

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Denk dat ik hem ook zo maar ga downen, ben wel heeeeeeel benieuwt..
En ik heb me broertje al overtuigt datie hem voor z'n verjaardag komende november moet vragen ;-)
Via het netwerk is dit spel echt coool
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Wat mij nog steeds niet lukt is een bal hoog in de kruising te knallen

Hoe zit dat met die CyberCoach die erin zou zitten? Ik merk iig niks van.
moge het nu duidelijk zijn?
Afgelopen zaterdag is ie gereleased. Of bedoel je de legale versie?Op zondag 28 oktober 2001 22:14 schreef komaki het volgende:
hey maar weet iemand nou al wat de precieze releasedate is??????? in nederland wel te verstaan?
Lekker behulpzaam ben jij. Maar goed, hij staat in genoeg newsgroups, dus iedereen kan hem nu wel vinden denk ik zo.Op zondag 28 oktober 2001 22:10 schreef Kaap het volgende:
afijn, net heeft ene Jonas op icq me proberen te vragen om de iso van Fifa 2002. ik heb duidelijk in een eerdere reply gezegd dat ik niemand een url of wat geef en toch hebben tot nu toe al 7 mensen gevraagd om de iso.
moge het nu duidelijk zijn?
duh de legale versie natuurlijkOp maandag 29 oktober 2001 09:27 schreef Helsie het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag is ie gereleased. Of bedoel je de legale versie?
dat die nielegale versie al gereleased is wist ik al
maar ik bedoel dus wanneer hij in de winkels ligt in nederland (de legale versie dan he
op fifa2002.ea.com staan de release dates dacht ik.Op maandag 29 oktober 2001 13:40 schreef komaki het volgende:
[..]
duh de legale versie natuurlijk
dat die nielegale versie al gereleased is wist ik al
maar ik bedoel dus wanneer hij in de winkels ligt in nederland (de legale versie dan he)
Bijzonder dat ie dat weet. Het NHL team zit in Canada, en de Fifateam in Engeland.Op zaterdag 27 oktober 2001 01:17 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
KPN zit er wel in, jij moet niet alles geloven wat ze over fifa 2002 zeggen/schrijven. Ik weet van een goeie kennis dat de KPN er wel in zit. Hij werkt namelijk bij EA sports aan NHL 2003.
Ik heb het spel zelf al sinds vrijdag, en de KPN zit er echt niet in, komt door de hoge prijs die de KNVB vraagt (of eigenlijk meer de Eredivisie NV) voor de teamnamen en spelersnamen. Kluivert heet bij Barcelona wel weer gewoon Kluivert (echt lijken doet ie echter niet
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Hoe kom je aan het spel als ik vragen mag, hij komt pas in November uit???Op maandag 29 oktober 2001 14:53 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
Bijzonder dat ie dat weet. Het NHL team zit in Canada, en de Fifateam in Engeland.
Ik heb het spel zelf al sinds vrijdag, en de KPN zit er echt niet in, komt door de hoge prijs die de KNVB vraagt (of eigenlijk meer de Eredivisie NV) voor de teamnamen en spelersnamen. Kluivert heet bij Barcelona wel weer gewoon Kluivert (echt lijken doet ie echter niet)
26 oktober in de VS.Op maandag 29 oktober 2001 15:21 schreef msoete het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het spel als ik vragen mag, hij komt pas in November uit???
In nederland pas 1-11 door de NL handleiding (boeie) en NL doos (snap niet dat ze die niet eerder maken).
Verder geen commentaar hoe ik aan het spel kom
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Onzin idd!Op maandag 29 oktober 2001 15:27 schreef SLaSH! het volgende:
[..]
26 oktober in de VS.
In nederland pas 1-11 door de NL handleiding (boeie) en NL doos (snap niet dat ze die niet eerder maken).
Ja, zeker nu er geen Nederlandse competitie in zit. Geen (Nederlandse) hond die het spel wil kopenOp maandag 29 oktober 2001 15:30 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Onzin idd!
Althans, geen reden om een speler op de voorkant te zetten die in het spel zelf niet voorkomt.
Nah, als er een fatsoenlijke update uitkomt van Tudu met de Nederlandse competitie overweeg ik wel om hem te kopen. Het is serieus een ontzettend mooi spel.
Verwijderd
Zulle we allemaal eens de Eredivisie NV een mailtje sturen met daarin ons oprechte woede
Assume there are no rules and it's one big free for all
Nogmaals...Hij is 31/10 uitgekomen. Ik heb em die datum ook gekocht bij DIxons.Op maandag 29 oktober 2001 15:21 schreef msoete het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het spel als ik vragen mag, hij komt pas in November uit???
Blender....
Over welke newsgroups heb je het?Op maandag 29 oktober 2001 09:28 schreef Helsie het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam ben jij. Maar goed, hij staat in genoeg newsgroups, dus iedereen kan hem nu wel vinden denk ik zo.