Uh mag ik vragen welke MOD dat of wat dat dan voor iets vaags is
yep... behoorlijk bekend bij mij......
BTW, wist de dat je die kon t erug schien... eist alleen een zeeeeeer goede timing
BTW, wist de dat je die kon t erug schien... eist alleen een zeeeeeer goede timing
El_Muerte_[TDS]: Eh vertel op
hoe gaat dat?
Wie ik? Neehoor... Wat is dat voor site? Waar gaat dat over? Is dat leuk? Ik zal gelijk wel ff checken. 
Naja.. kon hem jullie niet onthouden.
Naja.. kon hem jullie niet onthouden.
Voor zo'n screenshotje moet je wel heel erg je best doen; precies op de juiste plek staan, precies op het juiste moment op het knopje rammen... Of gewoon mazzel hebben
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
johnwoo: zo'm screenshot is heel makkelijk hoor...... je hoeft alleen de ff "speed 0.1" in te typen in de console...
benchMarc: gewoon op het juist moment met de power hammer toe slaan
benchMarc: gewoon op het juist moment met de power hammer toe slaan
Als je recht op iemand af loopt en hij knalt de flak als bolletje dan zie je het. Volgens mij heeft de rocket ze trouwens ook.
Verwijderd
Op de Redeemer staat tekst. Er is ergens een site waar een hoop van dit soort screenshots staan.
Ik heb het echter zelf nooit geprobeert of gezien.
Ik had wel gehoord dat je rockets en de redeemer kon afketsen, maar van de flakshell wist ik nog niet.benchMarc: gewoon op het juist moment met de power hammer toe slaan
Ik heb het echter zelf nooit geprobeert of gezien.
Angel-Eyes : Dat komt omdat het zeer vervelend is en dus niet vaak gebruikt word....
Pagina: 1