Toon posts:

Welke 3d spellen kan ik spelen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje?

Ik heb een
Pentium 2 333 Mhz
192 mb Ram
Asus Tnt 2 32 Ram

Welke spellen kan ik een beetje normaal draaien??
Ik weet dat op de verpakking van die spellen de systeem eisen op staat, maar dat is ook niet meestal waar.
Kan ik bijvoorbeeld Max Payne en zo draaien??

Of is het echt tijd om op te waarderen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:13

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nee Max Payne Kun je rustig vergeten net zoals Unreal2 / Return to castle wolfenstein / Red Faction en o'n beetje alle nieuwe shooter die gaan uitkomen.

Maar als je iets terug gaat kun je nog wel wat shooters draaien

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
Of in plaats van op te waarderen een playstation 2 daarvoor kopen.
Dat lijkt me toch een stuk beter.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FPS op een PS2??? Ik zou maar gewoon je PC upgraden als je die wilt spelen.

Ben je vezot op race games (GT3 e.d.), van die Tony Hawks skateboard dingen is het misschien wel een optie.

FPS kun je (imho) beter op een PC spelen...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Wat je wel kunt spelen:

Unreal
Quake2
Half-Life

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-01 22:21

Bullettooth

--VR--

Of probeer het eens met:

Wolfenstein 3d
Doom (it's still a classic)
Doom2
Of niet te vergeten
rise of the triads

Dat zijn spellen die gaan draaien als een tiet bij jou specs.

*D

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:02
Ja, je kunt idd niet erg veel verw88 maar unreal tournament moet je nog wel kunnen spelen.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

- Quake 2
- HALF-LIFE!!!
- Unreal

Dus...

djeez! zie ik inees dat cpt morgan precies hetzelfde zei.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31
QUAKE 3 ArenA
Unreal
U T
NOLF
SOF
SIN
SHOGO
VIETNAM
HL
UNdynig

EN ga zo maar ff door ...

dus er zijn er nog zat die je kan spelen hoor.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 13:05 schreef Blackhole het volgende:
QUAKE 3 ArenA
Unreal
U T
NOLF
SOF
SIN
SHOGO
VIETNAM
HL
UNdynig

EN ga zo maar ff door ...

dus er zijn er nog zat die je kan spelen hoor.
:? op welke resolutie 320 ofzo?? en verder alles uit. Je moet pas een game spelen als je hem voluit kan zetten. Anders is het gewoon zonde van de aanschaf..

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:59 schreef ShadowBumble het volgende:
Nee Max Payne Kun je rustig vergeten net zoals Unreal2 / Return to castle wolfenstein / Red Faction en o'n beetje alle nieuwe shooter die gaan uitkomen.

da wolfenstein kan hij wel spelen, da's q3 engine en da kreeg ik met 20 fps aan de gang op 800x600 op een celly 366,64 mb en een onboard vid kaartje :)

ennuuh UT zal ok nog wel draaien

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:22 schreef Aspi het volgende:

[..]

:? op welke resolutie 320 ofzo?? en verder alles uit. Je moet pas een game spelen als je hem voluit kan zetten. Anders is het gewoon zonde van de aanschaf..
Ik heb zelf SOF en ik heb op vrij hoge instellingen staan en hij draait gewoon goed, dus zulke lage instellingen hoeven ook niet

Verwijderd

Topicstarter

Ik heb ergens in dit forum ook gelezen dat iemand met een Pentium II 350 Mhz, Max Payne gewoon normaal kon draaien dat lijkt mij sterk dat die van mij dat niet normaal doet.

Verwijderd

dat wil niet zeggen dat het gelijk bij jou ook werkt. misschien had die persoon wel een dikke geforce3 videokaart in zijn pc'tje zitten. kan toch? Je moet er niet vreemd van opkijken als max payne niet bij jou draait. niet getreurd, er zijn genoeg andere spellen. misschien dan niet in hoge resoluties en met alle opties, so what. Als het maar loopt in 800 x 600 dan is dat goed toch. q3a liep op die resolutie perfect op mijn p2 233.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:32 schreef username77 het volgende:
dat wil niet zeggen dat het gelijk bij jou ook werkt. misschien had die persoon wel een dikke geforce3 videokaart in zijn pc'tje zitten. kan toch? Je moet er niet vreemd van opkijken als max payne niet bij jou draait. niet getreurd, er zijn genoeg andere spellen. misschien dan niet in hoge resoluties en met alle opties, so what. Als het maar loopt in 800 x 600 dan is dat goed toch. q3a liep op die resolutie perfect op mijn p2 233.
Ja da's waar, en SOF.

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Wie wil er in godsnaam max payne nog spelen??
max bagger zul je bedoelen...

Wil je echt een leuke single player wacht dan op
CounterStrike: Condition Zero

Zal gewoon goed lopen op je bak.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:44 schreef DasHMauL het volgende:
Wie wil er in godsnaam max payne nog spelen??
max bagger zul je bedoelen...

Wil je echt een leuke single player wacht dan op
CounterStrike: Condition Zero

Zal gewoon goed lopen op je bak.
Is goed ik zal ff kijken of die wel gaaf is.

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
Deusex. Eeen soort shooter. Een erg goede game. Deze draait toch wel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 oktober 2001 14:48 schreef SPOXER het volgende:
Deusex. Eeen soort shooter. Een erg goede game. Deze draait toch wel.
Ja ik weet, ik heb hem echt een mega goeie spel. Komt er nog een vervolg van???

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12-2025
volgend jaar komt deusex 2 uit. Verwacht wordt dat het herfst 2002 zal zijn. Hierover is nog niet veel meer bekent. Je kunt wel met 2 verschillende spelers spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 oktober 2001 16:15 schreef SPOXER het volgende:
volgend jaar komt deusex 2 uit. Verwacht wordt dat het herfst 2002 zal zijn. Hierover is nog niet veel meer bekent. Je kunt wel met 2 verschillende spelers spelen.
Gaaf dan, ik hoop wel dat het verhaal anders verloopt nadat je andere dingen doet die eigenlijk niet de bedoeling is, zoals in DeusEx. *D

Verwijderd

Red faction kan ie zeker wel spelen!

Ik speel het nu op mijn AMD 400MHz, 64Mb, TnT2

loopt helemaal soepel! >:)

Verwijderd

Je moet gewoon ff experimenteren tot hoever je kan gaan.

Ik dacht namelijk ook dat ik spellen als quake3, max payne,
RTCW zelfs nog U2(redelijk) niet kon draaien.

Maar op m'n cel 377 128 ram draait het allemaal nog lekker.
Koop anders ff tijdelijk een goedkope Gforce. (veel beter en sneller dan tnt)

• Symphony-X
  • Laatst online: 02-02 13:40
Op woensdag 10 oktober 2001 16:18 schreef msoete het volgende:

[..]

Gaaf dan, ik hoop wel dat het verhaal anders verloopt nadat je andere dingen doet die eigenlijk niet de bedoeling is, zoals in DeusEx. *D
Jah man.. die game rules dus echt nog steeds he ! :7 !

" Play the violent strings of my symphony "

• Jap
  • Laatst online: 09-02 13:32

Jap

No worries

genoeg mischien doom ofzo.. :9

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

nou, nou.. en waar baseer je dat precies op!? :? hij zegt toch dattie een Pentium 2 333 Mhz met 192 mb Ram en een redelijke 3d kaart heeft? maar et is niet het nieuwste van het nieuwste DUS is het troep!? :? dacht et van niet dus :(

Ikzelf heb een systeempje dat zelfs nog iets minder is, minder geheugen en iets mindere 3d kaart: Pentium 2-333mhz, 64Mb ram en een voodoo3-2000 met 16 Mb. En hierop draaien de meeste games nog best, zij het met wat minder detail (lagere resolutie) of heel soms wat schokkerig.. maar ze zijn heel goed speelbaar. Dus in het vervolg aub niet van dit soort onzin posten terwijl je zelf blijkbaar niet eens weet of het wel of niet draait op zo'n systeem!! :( :(

Dus antwoord op de vraag "Welke 3D games kan ik spelen?":
Max Payne
Return to Castle Wolfenstein
Serious Sam
Unreal Tournament
etc. etc.

bijna alle eigenlijk maar waarom moet je dit speciaal hier vragen!? :? probeer het gewoon en dan zal je et wel zien, ik dacht eerst ook "Max Payne" draait vast niet, toch ff proberen en ik was blij verrast! :7 de detail levels enzo worden automatisch ingesteld aan de hand van je systeem tijdens het installeren..

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

• BdR
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:58 schreef msoete het volgende:
Welke spellen kan ik een beetje normaal draaien??
Ik weet dat op de verpakking van die spellen de systeem eisen op staat, maar dat is ook niet meestal waar.
Kan ik bijvoorbeeld Max Payne en zo draaien??
ik vind het ook een beetje vreemd dat op die Max Payne verpakking staat dat je tenminste een 450 of 500mhz pc met 96Mb moet hebben terwijl hij dus blijkbaar op 333mhz met 64 MB ook goed loopt. Heel vreemd want door die relatief hoge systeem eisen te noemen missen ze toch een belangrijk deel van de markt..

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Project IGI lukt ook nog wel denk ik...

• Operations
  • Laatst online: 04-02 17:24
Duke3d en Project IGI moeten wel lukken, maar het is wel tijd om te upgraden ;)
Mits je ook nieuwere spellen wilt spelen.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 13:22 schreef Aspi het volgende:

[..]

sorry hoor, maar toen ik quake2 kocht had ik een parade paardje in huis staan, p2 266, terwijl elke andere idioot hem nog zowat op een 166 speelde :) terwijl ik hem nooit voluit heb gezet, bij de echte die hard fps gamers (denk hier aan quake2'ers, q3ers, hlers, Unrealr's gaat het er echt dus TOTAAL niet om hoe het beeld eruit ziet, maar of alles vloeiend loopt ook als er 20 man door je beeld staan te springen, en je alles duidelijk kan zien, zo draai ik q2 nog steeds op picmap 4, en quake 3 op picmap 5, hl ziet er ook echt voor geen meter uit, omdat ik alle effecten heb getweaked, maar doordoor zie ik wel alles beter, en raak ik zon 10 % meer dan dat als ik alle toeters en bellen zou hebben aanstaan. dus denk voortaan eerst na voordat je iets post en het wilt doen laten overkomen alsof dat een feit is.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 11:48 schreef BdR het volgende:

[..]

bijna alle eigenlijk maar waarom moet je dit speciaal hier vragen!? probeer het gewoon en dan zal je et wel zien,
Ik kan wel een demo van bijvoorbeeld Max Payne proberen, maar in die demo werkt nog niet alles waardoor het beter draait dan als ik het spel in de winkel koop.
Dus daarom vraag ik het hier om ongeveer te weten te komen wat ik zoal kan draaien.
Maar ik ben wel blij dat ik Max payne kan draaien *D

Verwijderd

Duke nukem.
Pong uiteraard.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 15:27 schreef _LOSS_ het volgende:
Duke nukem.
Pong uiteraard.
Gaaf dan!!!!!
Pagina: 1