of heeft iemand misschien nog een plekkie voor me op z'n eigen server dat zou echt zeer oke zijn!
Dat ligt eraan wat er tegenover staat . . . 
Ik heb wel een eigen server, maar op het moment capaciteits probleempje....
Ik heb wel een eigen server, maar op het moment capaciteits probleempje....
ja, maar gratis is gratis en dus moet je niet zeiken. Voor kwaliteit zal je toch echt moeten betalen.Op vrijdag 05 oktober 2001 10:59 schreef Tranze het volgende:
ja, maar freedom2surf zit vol en bij spaceports zou ik een mail moeten krijgen en die komt maar niet
Als je toch geld uit gaat geven, eventueel, dan raad ik je deze aan....
Locatie: Telecity, voor snelheids indicatie: download maar eens iets van de T.net server, die staat in dezelfde ruimte, net als mijn server....
Locatie: Telecity, voor snelheids indicatie: download maar eens iets van de T.net server, die staat in dezelfde ruimte, net als mijn server....
Bij mij in ieder geval niet. Denk ook niet dat je nog iemand zult vinden die dat zomaar doet. Kost te veel moeite namelijk om een gebruiker safe een accountje op je machine te geven. Denk toch echt dat http://www.f2s.com de beste oplossing voor je is.Op vrijdag 05 oktober 2001 10:57 schreef Tranze het volgende:
of heeft iemand misschien nog een plekkie voor me op z'n eigen server dat zou echt zeer oke zijn!
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
hgm, ben je chagarijnig ofzow? doe ff rustig joh!
en ik hoef helemaal niet zo nodig kwaliteit, als het maar werkt.
en ik hoef helemaal niet zo nodig kwaliteit, als het maar werkt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()