Toon posts:

Exile Compuer Solutions WEG?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
de site is weg en onbereikbaar per telefoon....
laat ik nu net daar een moederbord ter garantie hebben liggen en welke vervangen moet worden..

telefonisch niet te bereiken per email wordt niet gereageerd.....

iemand anders dezelfde probs?

:(

Verwijderd

Topicstarter
ptt post gebeld mijn moederbord is afgeleverd bij de shop op 3 oktober...dus nu zou op 5 oktober wel wat meer bekent moeten zijn...

Verwijderd

http://www.exile.nl/nl/about.html is nog de enige webpage die het doet... Wilde er net een paar HD's gaan bestellen. Ben benieuwd !

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

probeer eens te mailen naar spoed@exile.nl, en ik zal er vanmiddag wel even langs fietsen, moest toch nog mijn netwerkkaartje bestellen.

edit:
Ik herinner me trouwens dat John wel vaker problemen had met zijn webserver, site lag ook een tijdje eerder op zijn gat

• SimonBenson
  • Laatst online: 20-06 17:22
Zal wel weer Vuurwerk op z'n gat liggen.. Van die provider moet ie echt eens weglopen..

Beek402; ik zou me geen zorgen maken, John is een goeie en zogauw (of eerder) zijn site weer in de lucht is komt hij echt wel bij jou terug. Geef hem even tijd. ;)
En het is geen zaakje van 2 maanden, heeft net een nieuwe ruimte in Heerenveen.

Verwijderd

Topicstarter
de tijd heb ik al gegeven 3 oktober was mijn moederbord er al en het begint nu toch haast te krijgen.

• SimonBenson
  • Laatst online: 20-06 17:22
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:32 schreef beek402 het volgende:
de tijd heb ik al gegeven 3 oktober was mijn moederbord er al en het begint nu toch haast te krijgen.
Sorry hoor, maar we zijn nu pas op 5 oktober... :?
Zelfs Exile kan niet toveren. Had je verwacht binnen 2 dagen een nieuw moederbord te krijgen.. :?
Geen flame intended, maar een beetje geduld mag je toch wel koesteren.

Verwijderd

Topicstarter
punt 1 :
exile heeft me belooft een faktuur te zenden op 3 oktober.
punt 2 :
men reageert niet op email
punt 3 :
de telefoon wordt niet opgenomen
punt 4 :
de site is weg...
punt 5 :
het betref het omwisselen van een moederbord van merk A voor merk B
punt 6:
elke andere dag reageren ze binnen een paar uur.

dus ik mag toch wel om een reactie van de kant van exile vragen of ze uberhaupt het moederbord hebben ontvangen. En dat hebben ze, dat heb ik nagetrokken via de
PTT.

8-)

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:38
Niet zeuren jah

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Topicstarter
[ignore]Op vrijdag 05 oktober 2001 16:49 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
Niet zeuren jah
[/ignore]

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 16:49 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
Niet zeuren jah
Waarom mag Beek402 niet zeuren?
Als er een afspraak gemaakt is en het wordt niet nagekomen?
Je mag toch wel service verwachten van een winkel.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Volgens mij ben je de l*l :(

Verwijderd

Nah, ik denk dat je heel even geduld moet hebben.
Ik heb er vorige week spullen besteld, en ik heb ze vandaag binnen gekregen (na een herbevestiging van gisteren).

En inderdaad, de telefoon wordt NOOIT opgenomen, wat jammer is omdat je daarmee een hoop tijd mee kunt sparen. Uitleg via e-mail vind ik soms toch wat moeilijk en omslachtig.

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 13:06 schreef SimonBenson het volgende:
Zal wel weer Vuurwerk op z'n gat liggen.. Van die provider moet ie echt eens weglopen..

Beek402; ik zou me geen zorgen maken, John is een goeie en zogauw (of eerder) zijn site weer in de lucht is komt hij echt wel bij jou terug. Geef hem even tijd. ;)
En het is geen zaakje van 2 maanden, heeft net een nieuwe ruimte in Heerenveen.
Exile is vanaf vandaag 12.00 uur weer te bereiken op zijn site. Vuurwerk is i.d.d. de boosdoener. :'(

Geen paniek Tweakers !!! :)

Verwijderd

Kijk ! Dat is goed nieuws op deze vroege morgen :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 06 oktober 2001 10:04 schreef Comello het volgende:

[..]

Exile is vanaf vandaag 12.00 uur weer te bereiken op zijn site. Vuurwerk is i.d.d. de boosdoener. :'(

Geen paniek Tweakers !!! :)
:{
hijs intussen weer dood

alles linkt door naar /nosuch.htm

Verwijderd

weet iemand al hoe het zit ?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:37

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op maandag 08 oktober 2001 09:43 schreef cow81 het volgende:
weet iemand al hoe het zit ?
Volgens mij bestaan ze nog steeds, ben nu een bestelling aan het afronden.
Is volgens mij nog steeds vuurwerk.

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
bij mij doet hij het weer :)

For those about to rock, we salute you!

Verwijderd

Eigenlijk doen we het niet zo vaak maar zo nu en dan denk ik dat reageren wel op zijn plaats is.

Een hele hoop vragen kunnen vaak al opgelost worden door gewoon de site te lezen.
Daar staat onder andere dat communicatie via email zal verlopen ook vragen en klachten worden via email afgehandeld.

De telefoon wordt al een dag of 10 niet meer gebruikt omdat deze telkens over belast werd met o.a. de volgende vragen;
Zijn uw prijzen incl btw(staat op de front van de site...)
Die asus geforce 3 64 MB is die 64 MB? ( ehhhhh??)
Moet er echt een koeler op een thuderbird 1400?? (eehh)
En zo kunnen we nog tal van vragen vermelden.

Op zich is het niet zo heel erg maar door al die telefoontjes kwamen mensen met echte klachten en bestellingen er niet door en raakte gefrustreerd.
Dus de goedbedoelde telefoon leverde geen service op maar ergernis.

Wat mij verder bevreemd is dat men al zo snel gaat denken dat wij "weg" zouden zijn , alleen omdat een website er 2 en een halve dag niet is en er 3 dagen geen mail wordt beantwoordt?
Nooit aan de moegelijkheid gedacht dat er mogelijk bij de internets service provider van de betreffende webshop een storing zou kunnen zijn waardoor men niet online KAN zijn en de email daardoor ook niet werkt?

Wat ik verder jammer vindt is dat er veel energie wordt gestoken in het afvragen wat er allemaal niet voor vreselijks gebeurd kan zijn , maar nu hebben wij al enige tijd terug een email naar de persoon van deze topic hebben gestuurd daar geen reactie hier op dit topic van terug zien.
Verder is ook gister het moederbord omgeruild , het aangeboden moederbord was niet defect, maar men kon niet een aantal pci kaarten op de juiste manier in werking krijgen , bij ons leverde dit geen probleem op.

Wij hebben toch het moederbord voor een duurdere omgeruild en voor het restbedrag een factuur bijgesloten die op onze rekening kan worden overgemaakt.

3 oktober is het bord aangeboden bij ons en als de verzending geslaagd is heeft de afzender vandaag 9 october het nieuwe bord ontvangen.
In ogenschouw genomen dat er ook nog een weekend tussen zit lijkt mij dit toch een zeer redelijke termijn .
Verder vindt ik dat wij niet deze post van afhandeling hadden hoeven plaatsen maar dat eigenlijk de opsteller van de topic dit ook wel had mogen doen.
Maar omdat ik vond dat na alle energie die hier op het topic aan besteed is de afloop niet mocht ontbreken.

We hopen dat een ieder die zich heeft afgevraagd hoe het nu zat met dit verhaal en onze afwezigheid een wat verheldernd beeld heeft gekregen.

Ver wens ik iedereen veel fun toe want daar is de comp toch voor.
John
Exile

Verwijderd

Sorry John, wat je nu ook beweert: het is een regelrechte ramp om met jullie zaken te doen!Ik en een kennis van mij hebben een YSTech fannetje bij jullie besteld, bij mij is het geld al van 15-1-2002 van mijn rekening afgeschreven en heb nog steeds niets ontvangen.Mijn kennis heeft na mij besteld en heeft wel ontvangen echter een verkeerd type!
Ik heb al een aantal keren gemaild, GEEN ENKELE REACTIE en echt al lang geleden.Kennis van mij heeft ook gemaild en is zeker niet onzinnig ofzo want hij wil gewoon omruilen voor het juiste type maar krijgt ook geen reactie!
Als dit nog veel langer duurt zijn wij genoodzaakt om in de auto te stappen en om naar Heerenveen af te reizen, een afspraak kunnen we ook niet maken want er wordt nergens op gereageerd.Voor ons is dit een enorme reis(woon zelf in Terneuzen - Zeeuws Vlaanderen) maar als het moet dan moet het maar.Dit is voor ons in ieder geval de allerlaatste keer dat wij zaken doen met Exile.De site ziet er goed uit maar dat is dan ook alles.

Mario

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:21
Ja joh trek even een oude topic uit de kast.

Verwijderd

Ik ben dus de persoon die ook het YS-tech fannetje heeft besteld maar het verkeerde type heeft gekregen.

voor de goede orde ,het gaat over de YS-tech silent 60x60mm
rpm 3200,typenr.:FD1260255b-2A 1,44W.

ik heb echter de -2B, 2,96W gekregen.

Hoe nu verder mijnheer Exile?

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ik denk niet dat dit topic bedoeld is om een discussie te starten met een shop eigenaar. Klachten dien je netjes in je shop survey te zetten maar daar is het forum eigenlijk niet voor, en zeker niet om inmiddels bejaarde topics omhoog te schoppen...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 15:41 schreef VageGast het volgende:
Ik denk niet dat dit topic bedoeld is om een discussie te starten met een shop eigenaar. Klachten dien je netjes in je shop survey te zetten maar daar is het forum eigenlijk niet voor, en zeker niet om inmiddels bejaarde topics omhoog te schoppen...
Inderdaad, de shop eigenaar kan mij rechtstreeks e-mailen..

maar hier zit nu juist het probleem...
dus dan maar op deze manier.

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 22:27
Op zaterdag 26 januari 2002 16:06 schreef Tanglung het volgende:

[..]

Inderdaad, de shop eigenaar kan mij rechtstreeks e-mailen..

maar hier zit nu juist het probleem...
dus dan maar op deze manier.
Ga er gewoon langs. Heb ik ook gedaan, anders had ik waarschijnlijk nu nog niet mijn bestellingen gehad.

Tenzij je aan de andere kant van Nederland woont, dan is het onverstandig om iets te bestellen bij een 'vaag' bedrijf.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Waar ga je dan ook in godsnaam in Heereveen sjoppen als je in zeeuws-vlaanderen woont? Ik weet dat het daar dunbevolkt is maar er zal toch vast wel een goede winkel op dat eiland zitten????

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 17:40 schreef dominator het volgende:
Waar ga je dan ook in godsnaam in Heereveen sjoppen als je in zeeuws-vlaanderen woont? Ik weet dat het daar dunbevolkt is maar er zal toch vast wel een goede winkel op dat eiland zitten????
Eiland: wij hebben een tunnel!
goede winkel:ja (www.satparts.nl)
spullen die ik wil hebben: nee.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

Op zaterdag 26 januari 2002 18:18 schreef Tanglung het volgende:

[..]

Eiland: wij hebben een tunnel!
goede winkel:ja
spullen die ik wil hebben: nee.
Wat is die goede winkel dan? (woon bij hulst....)

ik heb trouwens ook al besteld bij exile, maxtor 40 gig en werd gewoon goed bezorgd............ Het KAN dus wel
Pagina: 1