%0D uit mun hooft anders %0A
NeeOp vrijdag 05 oktober 2001 10:23 schreef McVirusS het volgende:
Werkt \n niet?
nope, \n levert een extra n'netje op in de text 
ik zal de %0D methode eens testen.
(0 = nul, toch?)
ik zal de %0D methode eens testen.
(0 = nul, toch?)
Verwijderd
je kunt een paar html codes gebruiken in je txt bestand.
volgens mij alleen <a href> </a> <br> <b> (en nog een paar)
Je moet dan in het textveld in flash waar je het inlaad wel html aanvinken. (alleen flash 5)
Hier staat meer info erover:
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/htmltext.htm
volgens mij alleen <a href> </a> <br> <b> (en nog een paar)
Je moet dan in het textveld in flash waar je het inlaad wel html aanvinken. (alleen flash 5)
Hier staat meer info erover:
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/htmltext.htm
je kan bij Text Options een vinkje zetten bij "HTML", kan je gwoon <br> gebruiken (textfield staat op Dynamic Text neemik aan?)
[edit]
oops, beetje over reply van miel99 gelezen...
[edit]
oops, beetje over reply van miel99 gelezen...
okee,okee, kijk eens aan..ze zijn er bij Macromedia dus eindelijk achtergekomen dat HTML nou eenmaal beter is dan Flash 
Ik ga het even proberen.
thnx
Ik ga het even proberen.
thnx
Verwijderd
Neeeeeee, je moet niet gaan zitten klooien met die codes als je flash 5 gebruikt,Op maandag 08 oktober 2001 14:27 schreef kevenius het volgende:
Het werkt perfect hoor.
Het is de %0D die je moet hebben!
Verwijderd
precies: gewoon bij de opties van het dynamische textfield 'HTML' aanklikken, en vervolgens <br> gebruiken... andere codes als font opmaak codes en linkjes werken ook, veel simpeler dan al die kromme codes...Op maandag 08 oktober 2001 15:33 schreef Miel99 het volgende:
[..]
Neeeeeee, je moet niet gaan zitten klooien met die codes als je flash 5 gebruikt,
Verwijderd
Als je dat doet moet je ook alle andere gevenens meegeven zoals je interlinie, spatiering,enz.Op maandag 08 oktober 2001 15:35 schreef Seraph het volgende:
[..]
precies: gewoon bij de opties van het dynamische textfield 'HTML' aanklikken, en vervolgens <br> gebruiken... andere codes als font opmaak codes en linkjes werken ook, veel simpeler dan al die kromme codes...
En daar heb ik dus echt geen zin in!
Dit werk voor mijn toepassing echt het makkelijkste!
En trouwens waarom zou je het niet moeten gebruiken??????
Verwijderd
Je hoeft helemaal nix verder mee te geven, je zet alleen je <br> tags erin en het werkt. Mij (en Seraph) lijkt het veel makkelijker om een <br> er in tezetten als die stomme % codes.Op dinsdag 09 oktober 2001 09:19 schreef kevenius het volgende:
Als je dat doet moet je ook alle andere gevenens meegeven zoals je interlinie, spatiering,enz.
En daar heb ik dus echt geen zin in!
Dit werk voor mijn toepassing echt het makkelijkste!
En trouwens waarom zou je het niet moeten gebruiken??????
true..is makkelijker..maar ook alleen voor Flash 5. En nog vaak is het zo dat Flash 5 voor een klant geen optie is. Dan moet je weer lullen als brugman, en uitleggen waarom je perse versie 5 nodig hebt. En toegegeven, ergens hebben ze nog gelijk ook.Op dinsdag 09 oktober 2001 14:48 schreef Miel99 het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal nix verder mee te geven, je zet alleen je <br> tags erin en het werkt. Mij (en Seraph) lijkt het veel makkelijker om een <br> er in tezetten als die stomme % codes.
"You're only as good, as what you did last week."
mag ik er daarnaast op wijzen dat %0D welgeteld 1 (zegge: één) byte minder is dan <br>... 
Maar ff ontopic:
die %0D was voor ons voldoende, so why bother...
ALs ik wil html-en dan pak ik wel wat anders dan Flash
Maar ff ontopic:
die %0D was voor ons voldoende, so why bother...
ALs ik wil html-en dan pak ik wel wat anders dan Flash
Pagina: 1