hehe

ff mijn frustraties kwijt,
Ik heb dus ervaring met al die providers...
Kijk KPN: is gewoon Belachelijk duur qua abon. bellen en sms, ook de manier waarop ze omgaan als je Contract duur voorrbij is, ze laten niks van zich horen, om je contract te beindigen moet je ontzettend veel papierwerk inleveren (vergeleken met de rest van de aanbieders). TELEFOONS zijn WAY to duur bij hun.
BEN: Slecht bereik, ontzettend slechte klachten afhandeling, facturen waar je voor moet betalen

, en slechte opstellingen van factuur, Slechte Klantenservice en STARTTARIEF. Telefoons zijn redelijk duur bij BEN.
Dutchtone: Slecht bereik, soms slechter dan BEN soms iets beter, Hun abonnementen zijn misleidend voor NEWBIES, adverteren alsof je 6 uur kan bellen (maar is alleen naar vast telefonie). Daardoor ook nog erg duur. Ze maken VEEEEEL fouten in Administratie, facturen worden VAAK verkeerd berekend, slechte klachten afhandeling, en onervaren personeel bij de klantenservice. Telefoons zijn redelijk goedkoop vergeleken met de rest.
Libertel: GOED netwerk (net als KPN), niet te duur maar voor de lange beller (zoals ik) net iets te duur, jammer van het starttarief. Goede klantenservice, duidelijke facturen. Telefoons zijn duur bij Libertel.
Telfort: Redelijk goed netwerk, duidelijke facturen, goedkoop bellen (alleen dutchtone business is goedkoper) voor de lange beller, SMS is redelijk goedkoop, vriendelijk klantenservice, stellen je als enige op de hoogte dat je contractduur bijna is verlopen en GEVEN ALS ENIGE aanbiedingen als je je contract door laat lopen (LET OP: elke provider is VERPLICHT een aanbieding aan zijn klant te geven als hij besluit zijn contract door te laten lopen). Telefoons zijn absoluut het goedkoopst bij Telfort