Toon posts:

Global Win WBK38 zonder cooler!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK heb net de delta blacklabel van mijn WBK afgehaalt, en mijn computer draait nu nog steeds perfect. Ik heb hem dan wel niet overgeclockt, maar hij draait gewoon op 800Mhx (PIII) met een CPU temp van 33 idle en 38 stressed en een MB temp van 24C.

Dit is eigenlijk best wel gaaf, want met die Delta 60 blacklabel erop (7300rpm) wordt de MB temp even hoog en de CPU temp maar 2 graden lager. Is er nog iemand anders die wel eens heeft geprobeerd zijn cooler van zijn CPU af te halen???

B.T.W. Dat hij nu zo koel blijft komt voornamelijk omdat er nog een Delta FFB120EHE op loopt te blazen, die zit namelijk achterin. En dat is me toch een bere herrie... Ik kon mijn modem niet eens horen bij het inbellen. HAHAHA

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan echt super nu, ik heb hem met mijn CPU fan uit mijn computertje weten te overclocken tot 978, dat is een fsb van 163. LAche, en dat alles zonder cooler op de heatsink...

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:53 schreef Maha het volgende:
met mijn CPU fan
en dat alles zonder cooler op de heatsink...
:? Bedoel je niet 'casefan' of 'PSU-fan' oid :?

Verwijderd

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:40 schreef Maha het volgende:B.T.W. Dat hij nu zo koel blijft komt voornamelijk omdat er nog een Delta FFB120EHE op loopt te blazen, die zit namelijk achterin. En dat is me toch een bere herrie... Ik kon mijn modem niet eens horen bij het inbellen. HAHAHA
LOL :D

Waarom probeer je niet er een stillere 120 mm fan in te zetten, of deze op 7 of 5 volt ??

Op deze manier schiet je er niet echt veel mee op.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het ging eigenlijk alleen om het idee, normaal gesproken heb ik een stillere 12 cm fan van Delta in de achterkant zitten, maar het was wel cool om te kijken dat die fan gewoon zo vet alles kon koelen. Ik heb hem er ook in gehad met een 60HP op de heatsink, maar ik kan gewoon niet hoger klokken, de max lijkt gewoon een fsb van 169 te zijn.

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Lijkt me een beetje sterk dat die delta de temp maar 2 graden koeler maakt... Als ik me standaard fannetje eraf haal zit ik zo op 80...

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Pentium word nu eenmaal niet zo warm. Dit grapje gaat je niet lukken met een Tbird.

Geen inspiratie

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Bij pentium hoef je ook nie bang te zijn dat jeje processor verneukt, want bij een bepaalde temp klapt hij hem er gewoon uit. Dus nooit kans op doorbranden.

Verwijderd

Mijn server; Pentium /// 667 MHz Coppermine met Alpha P3125 heatsink wordt 40 graden stressed zonder koelers, 24 graden stressed met 2x Delta 60HP. Maar naarmate de pc langer stressed is loopt de temperatuur meer op aangezien er voor de rest alleen een voeding inzit waarvan de fan op 6 volt draait.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mijn comp wordt gewoon geen ene fuck cooler na een bepaalde temp en dat is opzich wel KuT, hetzelfde geld voor OC'en na een fsb van 169 gaat het gewoon niet meer kan de hardware het niet meer hebben.

• McLambo
  • Laatst online: 17-05 09:13

McLambo

MTB Junky

maanden geleden ook zo'n WBK38 aangeschaft, en was na een week clinish doof geworden van die ongelofijke TERINGherrie die het fannetje op +/- 7000 RPM produceert.

Ik heb een AMD 1200 Mhz, en met fan werd hij 35 graden. zonder nu 45 graden.

Omdat ik um nog niet overgeclocked heb, vind ik 45 graden een acceptabele temp.

Ik heb wel een casefan met colafles mod boven de proc zitten. deze blaast een verfrissend briesde door de Globalwin heen,

Conclusie: met een t-bird WEL mogelijk ;-) (no troll intended)
Pagina: 1