SB PCI 128 kraakt en draait mp3's veel te snel

Pagina: 1
Acties:

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Topicstarter
Mijn SB PCI 128 kraakt dus en loopt te snel, als ik mijn muis beweeg loopt ie weer goed en kraakt ie ook nie meer.
Hij loopt dus ook bij games te snel.

system zie sig en plz help me

Tweakers Discord

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Geniet. Punt.

Topicstarter
Niemand die eventueel het probleem weet??
:'(

Tweakers Discord

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Geduld is een schone zaak... :Z

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Geniet. Punt.

Topicstarter
ja dat zal wel maar ondertussen weet je het antwoord niet dus post dan liever nie he |:(

Tweakers Discord

Verwijderd

Joh... 17 minuten, wat een geduld.
Ik zou eens beginnen met [search=geluid+kraakt] en wat ook nog wel handig is om daarbij je OS in de zoekargumenten mee te nemen, en hier ook even te vermelden.

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Geniet. Punt.

Topicstarter
sorry winme en xp beide zelfde probleem. en als jijkan zoeken ben je een knappe jongen want bij is het forum nie beschikbaar >:)

Tweakers Discord

• Baklap

Baklap

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:49 schreef Dark_Rain het volgende:
ja dat zal wel maar ondertussen weet je het antwoord niet dus post dan liever nie he |:(
:Z

Verwijderd

Even naar je specs kijkende zie ik volgens mij een dodelijke combi van mobo en geluidskaart, maar ik kan me vergissen. Ik dacht wel eens gelezen te hebben dat dit probleem moeilijk op te lossen is. Wat heb je allemaal geprobeerd, van slot wisselen, drivers opnieuw installen, IDE kabels goed aandrukken ?

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Geniet. Punt.

Topicstarter
Ik zal de SB nog ff in een ander slot rammen maar de rest ligt et allemaal nie aan. ik dacht ook al dat de SB een beetje oud is voor dit mobo. Moet ik maybe toch es een live gaan halen ofzo.

Tweakers Discord

• Baklap

Baklap

P.s. ik heb zelf een PCI 128 met een A7V en een Athlon 900 en W2K en geen problemen.... En voordat je een live gaat kopen zou ik eerst eens HIER gaan kijken ...

Verwijderd

Ah, door Baklap's post te lezen kom ik erachter dat ik me vergist zal hebben. Probeer idd een ander slot dan even...

• darkrain
  • Nu online

darkrain

Geniet. Punt.

Topicstarter
heb ik gedaan helpt nie :'(
Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n vorige mobo de MSI K7T Pro en dat was op te lossen door de via 4 in 1 te installen. Want dat lag aan de south bridge van het mobo maar van deze nieuwe zul je toch denken dat het wel goed zit.

Tweakers Discord

• Baklap

Baklap

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:26 schreef Dark_Rain het volgende:
heb ik gedaan helpt nie :'(
Ik heb hetzelfde probleem gehad met m'n vorige mobo de MSI K7T Pro en dat was op te lossen door de via 4 in 1 te installen. Want dat lag aan de south bridge van het mobo maar van deze nieuwe zul je toch denken dat het wel goed zit.
Hmmm ik zou er toch maar eens naar kijken... Alhoewel het wel vreemd is dat ik nergens last van heb maar dat kan aan het OS liggen.. Jammer dat de search het niet doet want deze vraag is vaak langsgekomen...

Verwijderd

in je bios moet je bij chipset features de optie DELAYED TRANSACTION op enable zetten. Dat zou het probleem moeten oplossen. Succes

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Je moet pci latency op 42, of nog hoger (ik kwam uit op iets van 57, voordat het helemaal kraakvrij was) zetten. Ik heb een asus av7266 btw....

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

Verwijderd

je kan je hardware acceleratie van je soundcard zo laag mogelijk zetten?
Pagina: 1