Geen actieve cooling?

Pagina: 1
Acties:

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31
Ik heb laatst eens gekeken bij de locale pc-boer, en daar zag ik een ATI Radeon VE 64mb dual view, tv-out. En ik vraag aan zo'n medewerker: zit er ook een actieve cooling op (ik dacht onnodige vraag want het zal wel zo zijn). En opeens zegt ie dat er een koelblok op zit ipv. een actieve cooling. Kan dit en gaat dit goed als ik een tijdje spellen speel?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Kia Niro-EV 2024

Verwijderd

VE = Value Edition. Misschien dat ie een lagere kloksnelheid heeft?

Zal dan al wel niet een super gamebeest zijn om mee te beginnen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/982940534.jpg

^^^ Radeon VE

Het ding heeft inderdaad geen actieve koeling, maar ik mag aannemen dat de fabrikant zelf wel checked of dat goed blijft werken. Fannetje erop schroeven zal wel nodig zijn als je flink wilt gaan overklokken trouwens :)

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 20:21
MODDEN!! >:)

INVENTARIS

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31
Heeft iemand misschien ervaringen met deze kaart?
Want ik heb nogal fanatieke broertjes die echt 24/7 spellen zitten te spelen. CS en Hl, GP3. Welke is trouwens sneller?
ATI Radeon 32 SDR of een ATI Radeon VE 64 mb?

Kia Niro-EV 2024

Verwijderd

Ik kan je een ding vertellen, dat is namelijk dat ie voor spellen niet al te snel is :r, nee dan kun je denk ik nog beter een sdr kopen of een geforce 2 MX, Het enige waarvoor ik deze zou kopen is om de TV-out, die is namelijk redelijk goed en het is een goedkope kaart, maar zeker niet voor spellen |:(. Een vriend van mij heeft em in een P4 1500 Mhz zitten met 384MB intern en dus die kaart, hij haalt minder 3d marks dan mij, dat kan ik je wel vertellen. *D

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Deze kaart vraagt om een mod 8-)
Pagina: 1