Toon posts:

ruizzzzzzzzzz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een stukje audio opgenomen met microfoon. Weet iemand hoe je die ruis weg krijgt?

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40
Ruis filter aanzetten? Hoge tonen wat minder hoog zetten? Cooledit gebruiken? ;)

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben niet ceht vertrouwd met die programmas die zou je ff de stappen kunnen vertellen die ik bij cooledit moet doen. dank je wel

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:37 schreef Abit-Force het volgende:
Ok ik ben niet ceht vertrouwd met die programmas die zou je ff de stappen kunnen vertellen die ik bij cooledit moet doen. dank je wel
Je zou hier eens kunnen kijken...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat ero dat mijn mic een beetje erg ruist dus hoe ik t ook opneem het ruist en dat moet ik kwijt.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 22:44
... en die ruis kun je weghalen met CoolEdit :/

• Baklap

Baklap

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:55 schreef Abit-Force het volgende:
Het gaat ero dat mijn mic een beetje erg ruist dus hoe ik t ook opneem het ruist en dat moet ik kwijt.
Dan zul je toch echt met veeeel meer informatie over de brug moeten komen...

Micr., geluidskaart, systeem, hoe aangesloten, wat wil je en wat doe je, waar neem je mee op.... snappie... dan kunnen we een poging wagen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok

systeem: Athlon 800mhz, 256mb intern, sb live 5.1

ik neem op met de goedkoopste microfoon die er is geloof ik.
En ik heb een kort stukje geluid opgenomen want ik op cd wil zetten voor een ontgroening. en als er ruis in zit kom t niet goed over. ik heb cooledit, soundforge en goldwave tot mijn beschikking. zo genoeg info?

• Baklap

Baklap

Hmmm lastig... persoonlijk denk ik dat het een combi mic en live is maar daar hebbie niets aan. Ik zou je bestandje ff openen met Cool (let wel ik heb zelf Cool edit Pro 1.2 dus mischien is de 2000 versie iets anders) en dan eerst maar eens beginnen met... de functie NOISE reduction...en dan zou je met de functie FILTERS een FFT filter preset reduce treble kunnen proberen..

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
wow ok tis al een heeel stuk beter nmog een kelin beetje maar dat is te doen hey onwijs bednakt

• Baklap

Baklap

Met veel plezier !!! ;)

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
opnemen via de microfoon ingang geeft altijd veel ruis.
Als je je microfoon in een mengpaneeltje plugt en die vervolgens in je line-in heb je wel goede kwaliteit.
Maarja, moet je wel een mengpaneel hebben.. ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ligt gewoon aan de microfoon. Verwacht je nou echt dat je met zo'n goedkoop microfoontje compleet ruisvrij signaal krijgt :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op vrijdag 05 oktober 2001 16:52 schreef dreeke het volgende:
Ligt gewoon aan de microfoon. Verwacht je nou echt dat je met zo'n goedkoop microfoontje compleet ruisvrij signaal krijgt :?
Verwacht je dat je ooit met een microfoon een compleet ruisvrij signaal krijgt? :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Pagina: 1