Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Ik geloof dat ik 'm bij Display electronica had gekocht, was wel een oud apparaatje moet ik toegeven.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Die van mij werken zonder externe drivers. Zitten standaard al bij windows ingebakken.Op vrijdag 05 oktober 2001 07:35 schreef Super Snackman het volgende:
OK thnx, nu ff bij systeembeheer regelen, dat ik die drivers mag installeren.
Verwijderd
Ik heb een laptop van Dell:
Mobile Intel® Pentium® 4 Processor 3.06Ghz
512MB 333 MHz DDR SDRAM (2x256)
64MB DDR nVidia® GeForce™ 5200 Go 4x AGP grafische kaart
40GB Ultra ATA/100 Harde Schijf
Nu heb ik een probleem wat meer schijnt voor te komen, als ik op het forum van Dell kom: geen geluid meer uit de boxen... Ik heb alles al gedaan aan het probleem: de drivers opnieuw geinstalleerd, pc geformatteerd. Niets zorgde ervoor dat ik mijn geluid terug kreeg. Ik heb nu de hoop opgegeven, zeker nu er ook nog eens geen support van Dell is. Nu zoek ik een USB geluidskaart. Volgens mij is dat wel een optie zodat ik weer geluid heb op m'n laptop. Hebben jullie nog tips over welke geluidskaart ik het beste kan nemen (niet super duur ofzow) en hoe werkt het precies? Gewoon in de USB poort pluggen en dan heb je na installeren van de drivers weer geluid? Graag hoor ik het van jullie!!
Groeten,
Christiaan
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

ofwel een stereo headset die je op de usb poort aansluit (44.01 euro @ salland)
Verwijderd
Zo werkt het inderdaad, als geluidskaart zou ik een niet te dure USB kaart pakken. Lijkt me allemaal vrij logisch.Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:56:
Hebben jullie nog tips over welke geluidskaart ik het beste kan nemen (niet super duur ofzow) en hoe werkt het precies? Gewoon in de USB poort pluggen en dan heb je na installeren van de drivers weer geluid? Graag hoor ik het van jullie!!
Groeten,
Christiaan
Het lijkt me sterk dat je alleen voor deze vraag bent geregistreerd. Je zou met een goede probleem beschrijving best een topic mogen openen om te kijken of er iemand je kan helpen met werkend krijgen van je geluid.
Let alleen wel even op het regime van AVH: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime
Neem dat goed door voordat je een topic opent.
Dit topic gaat op slot omdat het niet de bedoeling is hiervoor een topic van 3!! jaar oud te schoppen. Daarnaast hoef je ook niet te groeten, dat is hier vanzelfsprekend. Dit en meer kun je vinden in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Veel plezier nog op GoT
Dit topic is gesloten.
![]()