USB Geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51
Heya all,

ik ben op zoek naar een zeer eenvoudige geluidskaart die ik op de usb uitgang kan inpluggen (of evt. een andere externe poort) zodat ik op school waar de computers geen internet geluidskaart hebben, toch mp3's kan luisteren.

Ik heb de search gebruikt, maar vind daar niet echt iets wat ik nuttig vind. En verder wel een vage fabrikant in Engeland, maar ik zou hem het liefst in Nederland kopen.

Kan dat, en wat kost dat?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 12:19
Ik heb er eentje gekocht laatst. Simpel stereo gevalletje, USB, geluidskwaliteit is niet helemaal fantastisch (hoge tonen sterk aanwezig in het signaal), maar dat is met de equalizer van winamp prima weg te werken.

Ik geloof dat ik 'm bij Display electronica had gekocht, was wel een oud apparaatje moet ik toegeven.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Super Snackman
Weet je iets van de maker/naam van de product?

• koffercomputer
Het is een Target:

hier een linkje naar wat informatie

• Super Snackman
OK thnx, nu ff bij systeembeheer regelen, dat ik die drivers mag installeren.

• Autonoesis
  • Laatst online: 31-07 14:12
Je hebt ze ook met ingebouwde boxjes... van philips geluidskwaliteit is hier toch behoorlijk goed van, alleen cpu gebruik wordt wel stukje hoger.

• koffercomputer
Op vrijdag 05 oktober 2001 07:35 schreef Super Snackman het volgende:
OK thnx, nu ff bij systeembeheer regelen, dat ik die drivers mag installeren.
Die van mij werken zonder externe drivers. Zitten standaard al bij windows ingebakken.

• Super Snackman
Waar zit display electronica? Naar Groningen is het wel een eindje hobbelen met de trein (vanuit Harderwijk)

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Naar Eindhoven ook dan :)
Daar zit display..

Verwijderd

Apeldoorn zit er ok 1...

Verwijderd

Heej mensen,
Ik heb een laptop van Dell:

Mobile Intel® Pentium® 4 Processor 3.06Ghz
512MB 333 MHz DDR SDRAM (2x256)
64MB DDR nVidia® GeForce™ 5200 Go 4x AGP grafische kaart
40GB Ultra ATA/100 Harde Schijf

Nu heb ik een probleem wat meer schijnt voor te komen, als ik op het forum van Dell kom: geen geluid meer uit de boxen... Ik heb alles al gedaan aan het probleem: de drivers opnieuw geinstalleerd, pc geformatteerd. Niets zorgde ervoor dat ik mijn geluid terug kreeg. Ik heb nu de hoop opgegeven, zeker nu er ook nog eens geen support van Dell is. Nu zoek ik een USB geluidskaart. Volgens mij is dat wel een optie zodat ik weer geluid heb op m'n laptop. Hebben jullie nog tips over welke geluidskaart ik het beste kan nemen (niet super duur ofzow) en hoe werkt het precies? Gewoon in de USB poort pluggen en dan heb je na installeren van de drivers weer geluid? Graag hoor ik het van jullie!!

Groeten,

Christiaan

Verwijderd

Creative Soundblaster NX, mooi dingetje

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 02:28
Waarom bel je Dell niet gewoon even? Dell heeft erg goede service en het lijkt me sterk dat je met een 3 Ghz laptop nu al geen garantie meer hebt...

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
de: Logitech Stereo USB Headset 20
Afbeeldingslocatie: https://shop.sallandautomatisering.nl/files/747.gif

ofwel een stereo headset die je op de usb poort aansluit (44.01 euro @ salland)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:56:
Hebben jullie nog tips over welke geluidskaart ik het beste kan nemen (niet super duur ofzow) en hoe werkt het precies? Gewoon in de USB poort pluggen en dan heb je na installeren van de drivers weer geluid? Graag hoor ik het van jullie!!

Groeten,

Christiaan
Zo werkt het inderdaad, als geluidskaart zou ik een niet te dure USB kaart pakken. Lijkt me allemaal vrij logisch.

Het lijkt me sterk dat je alleen voor deze vraag bent geregistreerd. Je zou met een goede probleem beschrijving best een topic mogen openen om te kijken of er iemand je kan helpen met werkend krijgen van je geluid.

Let alleen wel even op het regime van AVH: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Neem dat goed door voordat je een topic opent.

Dit topic gaat op slot omdat het niet de bedoeling is hiervoor een topic van 3!! jaar oud te schoppen. Daarnaast hoef je ook niet te groeten, dat is hier vanzelfsprekend. Dit en meer kun je vinden in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Veel plezier nog op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.