MSI K7T Turbo RAID uitzetten?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• E.Greidanus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11-2017
Is het mogelijk om hardware/software matig de IDE RAID van deze moederplank uittezetten? Heb BIOS updates gedaan, maar kan nergens vinden hoe ik deze optie kan uitzetten.

M.v.g,

Edwin

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
moet je met CBROM je promise BIOS uit je systeembios slopen. Andere oplossing heeft MSI niet :(

Vervelend he? dat BIOS die telkens zoekt naar disks die er niet zijn :)

Tip: hang er 1 disk aan en zet em als 1+0 stripe, Promise schrijft nml helemaal niet een vreemd systeem zoals NT dat doet met softRAID. Als je een half RAID array aan je controller hangt (dus van 2 schijven 1 uitzetten), zie je ook echt de helft van je bestanden verschijnen :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zit er op een K7T Turbo niet net al op een K7T Turbo Limited Edition een jumper :?

Ben ik blij dat ik dan voor de L.E. ben gegaan :)

20*350ZO45°

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 10:54

emzed

*

Als je maar een schijf gebruikt kun je hem beter wel aan de RAID controller hangen. Win2000 boot in dat geval een stuk sneller dan wanneer je hem aan de IDE hangt.

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Waarom heb je ingodens naam een raid bord gekocht? als je het toch niet wilt gebruiken

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• E.Greidanus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-11-2017
Ik had m'n gewone MSI K7T Turbo kapot gemaakt. Was vergeten de koelpasta sticker eraf te halen en toen ik de koeler eraf wou halen kwam de schroevendraaier tegen m'n mobo.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Humm.. En dat zeg je pas na bijna 1 jaar :?

Voegt imo niks zinnigs toe aan dit draadje.. :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.