win xp.. 2 problemen... search werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej...
probleem 1)

Sb Live + win xp + 4 boxxen (+ 1 subwoofer )

geen geluid door de achterste boxxen.
quadrofonic instellen werkt helaas niet.
er was iets met oude lifeware versie die je moest runnen met /w commando.. alleen weet niet welke versie dat was en de laatste versie gaf blue screens in win xp...

edit:

hij doet het wel met mediaplayer door 4 boxxen maar niet met winamp.... vreemd... iemand een oplossing?

probleem 2) tv out werkt niet

Leadtek geforce 3... standaard detonator drivers 21.81 geven de optie tv out aan, maar op het moment dat ik op ok / toepassen heb gedrukt zie je op de tv dat het beeld over wil springen dat hij geen signaal krijgt waarschijnlijk en dus weer terug springt op de monitor...

erg vreemd. Wie weet welke drivers wel gesigned zijn en waarop de tv out werkt?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
up..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
werkelijk niemand?

please help ff

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Oplossing probleem 1: Geen liveware installeren. Alleen de drivers die er standaard bij zitten. Misschien de Windows Update ff uitvoeren voor nieuwere versies.

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Voor probleem 2: Probeer TV-Tool. Die werkt hoogstwaarschijnlijk wel.

• Lord_T
hmmzz heel vreemd... die doet het alleen maar op 800 x 600... niet op enige andere manier... mijn kaart ondersteund ook 1024 x 768 maar ja... ok...

blijft probleem enigzins aangepast wel bestaan want tv tool moet je vooor betalen en daar moet ik naar kijken hoe dat precies zit...

het zou via een detonator toch ook moeten kunnen?
Als er iemand een oplossing heeft dan graag... ohw en probleem 1 is er ook nog steeds :(

thnx

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Jouw probleem heb ik nu ook vwb de tv-out. Ik gebruik XP.
Je zet het radiobuttontje bij TV en drukt op OK of Toepassen. Daarna gaat het beeld heel even weg en komt daarna meteen weer terug. Ik ken het.

Bij mij is TV-Tool ècht de oplossing.

• Lord_T
up maar weer ff... direct sound bij winamp waar zit dat?
heb nu versie 2.77
?
dat zou winamp moeten laten werken met 4 boxxen..
quadrofonic hept bij mediaplayer en geen idee hoe het zit met games nog... komt nog wel... alleen nu nog de vraag of het met alle andere applicaties het wel doet..
en me tv out nu nog difinitief werkend...

• Kolky

Kolky

subtitle not available

Winamp directsound:
Preferences -> Plug-ins -> Output -> Nullsoft DirectSound plug-in v2.0 [out_ds.dll]

• Lord_T
cewl...
geluid in winamp is ok...
nu iemand die ipv tv tool nog iets weet?
ik bedoel een gratis alternatief die met me geforce 3 werkt?

• Lord_T
up

Pagina: 1