ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
up..
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
werkelijk niemand?
please help ff
please help ff
Oplossing probleem 1: Geen liveware installeren. Alleen de drivers die er standaard bij zitten. Misschien de Windows Update ff uitvoeren voor nieuwere versies.
hmmzz heel vreemd... die doet het alleen maar op 800 x 600... niet op enige andere manier... mijn kaart ondersteund ook 1024 x 768 maar ja... ok...
blijft probleem enigzins aangepast wel bestaan want tv tool moet je vooor betalen en daar moet ik naar kijken hoe dat precies zit...
het zou via een detonator toch ook moeten kunnen?
Als er iemand een oplossing heeft dan graag... ohw en probleem 1 is er ook nog steeds
thnx
blijft probleem enigzins aangepast wel bestaan want tv tool moet je vooor betalen en daar moet ik naar kijken hoe dat precies zit...
het zou via een detonator toch ook moeten kunnen?
Als er iemand een oplossing heeft dan graag... ohw en probleem 1 is er ook nog steeds
thnx
Jouw probleem heb ik nu ook vwb de tv-out. Ik gebruik XP.
Je zet het radiobuttontje bij TV en drukt op OK of Toepassen. Daarna gaat het beeld heel even weg en komt daarna meteen weer terug. Ik ken het.
Bij mij is TV-Tool ècht de oplossing.
Je zet het radiobuttontje bij TV en drukt op OK of Toepassen. Daarna gaat het beeld heel even weg en komt daarna meteen weer terug. Ik ken het.
Bij mij is TV-Tool ècht de oplossing.
up maar weer ff... direct sound bij winamp waar zit dat?
heb nu versie 2.77
?
dat zou winamp moeten laten werken met 4 boxxen..
quadrofonic hept bij mediaplayer en geen idee hoe het zit met games nog... komt nog wel... alleen nu nog de vraag of het met alle andere applicaties het wel doet..
en me tv out nu nog difinitief werkend...
heb nu versie 2.77
?
dat zou winamp moeten laten werken met 4 boxxen..
quadrofonic hept bij mediaplayer en geen idee hoe het zit met games nog... komt nog wel... alleen nu nog de vraag of het met alle andere applicaties het wel doet..
en me tv out nu nog difinitief werkend...
Winamp directsound:
Preferences -> Plug-ins -> Output -> Nullsoft DirectSound plug-in v2.0 [out_ds.dll]
Preferences -> Plug-ins -> Output -> Nullsoft DirectSound plug-in v2.0 [out_ds.dll]
cewl...
geluid in winamp is ok...
nu iemand die ipv tv tool nog iets weet?
ik bedoel een gratis alternatief die met me geforce 3 werkt?
geluid in winamp is ok...
nu iemand die ipv tv tool nog iets weet?
ik bedoel een gratis alternatief die met me geforce 3 werkt?
up
Pagina: 1